Klanten bellen ons op het centrale nummer 02/334 00 00, we leggen met hen onmiddellijk afspraken vast voor de herstelling aan huis. De klanten appreciŽren dat ze rechtstreeks op het juiste nummer zitten en vlug verder worden geholpen.

Mijn tv was defect en een technieker van Vanden Borre is hem thuis komen herstellen. Super professioneel!

Hoe doen we dit?

1.

Ons team van gespecialiseerde techniekers staat voor u klaar om een eventuele panne te verhelpen. Wij herstellen uw toestel bij u thuis of in één van onze herstelateliers. Dit is afhankelijk van het toestel en het defect.

2.

Bij een herstelling onder garantie zijn onderdelen, werkuren en (voor grote elektrotoestellen en tv´s) verplaatsingskosten gratis.

3.

U krijgt een vervangtoestel voor de duur van uw herstelling (mits een kleine waarborg) indien uw koelkast, diepvriezer, strijkijzer, gps, TV, stofzuiger of gsm defect is.

4.

Voor nog meer service kunt u voor multimedia een Multimedia Service Pack afsluiten.

5.

Door regelmatige opleidingen blijven onze techniekers op de hoogte van de nieuwste technologieŽn.

6.

Ons team van dossierbeheerders volgt uw herstelling nauwgezet op en zorgt voor een vlotte afhandeling.

7.

U kan steeds de status van uw herstelling online raadplegen via:

of

door ons Contact Center te bellen (02 334 00 00).

8.

In geval van problemen hoeft u slechts één nummer te bellen (02 334 00 00) en wordt u meteen verder geholpen.


De partner verkopers van Vanden Borre Marketplace kunnen deze garantie niet bieden. 

Wat doet u in geval van panne?

  • Voor grote huishoudtoestellen en televisies
    • Bel ons op het nummer 02/334.00.00:
      - op weekdagen van 8u tot 18u
      - op zaterdag van 9u tot 18u
      We komen aan huis om u verder te helpen.
    • Voor TV’s en diepvriezers hebben we ook een weekendwacht. U kan een boodschap nalaten op ons antwoordapparaat tot zondag 10u. Onze techniekers van wacht nemen dan contact met u op en helpen u zo snel mogelijk verder.
  • Voor kleine toestellen
    • Breng uw toestel binnen in de winkel tijdens de openingsuren. Het wordt dan hersteld in één van onze herstelateliers.
    • Let op: voor uw multimediatoestellen die gedekt zijn door een Multimedia Service Pack Care, bel naar 02/334.00.00. Onze medewerkers helpen u graag verder.

 

Tips voordat u ons belt!

Soms is een panne geen echte panneÖ Hoe kan u zelf een eerste diagnose maken?
Hieronder vindt u enkele praktische tips die u kunnen helpen in geval van een eenvoudige panne.
Vooraleer onze dienst na verkoop te bellen, kan u eerst nakijken of:

  • uw toestel wel degelijk aangesloten is op het net
  • de positie en de staat van de zekeringen normaal zijn en u stroom heeft
  • het stopcontact waar u het toestel heeft op aangesloten wel degelijk werkt (door bijvoorbeeld een haardroger of stofzuiger erop aan te sluiten).
  • de batterijen van uw afstandsbediening goed zijn en deze in de goede richting zitten (+ en -)

 
Maandag tot vrijdag van 8u tot 18u en op zaterdag van 9u tot 18u
  producten vergelijken
Product vergelijking Vergelijk tot 5
  bekeken producten