Hoe kan ik Vanden Borre contacteren?

Op onze contactpagina vindt u alle telefoonnummers en e-mailadressen van onze verschillende diensten op een rijtje. U kunt uw vraag ook rechtstreeks stellen aan Max, onze virtuele assistent. Hij is geprogrammeerd om op de meest voorkomende vragen te antwoorden.

Waar zijn de Vanden Borre winkels gelegen en wat zijn de openingsuren?

Vanden Borre telt 60 winkels in België. U kunt het adres (met toegangsplan), de openingsuren en het telefoonnummer van een winkel opvragen via de link Winkels, openingsuren in de linkerkolom van de homepage.

Hoe contacteer ik de Vanden Borre winkel in mijn buurt?

De meeste van uw vragen kunnen beantwoord worden door onze medewerkers van het call center. Indien nodig verbinden zij u door met de bevoegde afdeling of de winkel van uw keuze. U kunt ons call center bereiken op het nummer 02 334 00 00. U kunt het adres (met toegangsplan), de openingsuren en het telefoonnummer van een winkel opvragen via de link Winkels, openingsuren in de linkerkolom van de homepage.

Hoe garandeert Vanden Borre de laagste prijs?

We controleren elke dag de prijzen van andere winkels en passen onze prijs aan volgens de voorwaarden in onze Akte van Vertrouwen, Garantie 1. Klik hier voor de volledige voorwaarden

Kan ik met ecocheques betalen bij Vanden Borre?

Ja, u kunt met ecocheques betalen maar enkel in de Vanden Borre winkels, dus niet voor online bestellingen. Raadpleeg onze pagina Ecocheques om te weten welke toestellen u met ecocheques kunt aankopen.

Waar kan ik een terugbetalingsaanvraag indienen?

Vanden Borre biedt u de laagste prijs garantie gedurende het hele jaar. Hiervoor werken we pro-actief en houden we voortdurend de marktprijzen (folders, promoties, enz.) in het oog. Lees meer in Garantie 1 van onze Akte van Vertrouwen. Mocht u uw toestel toch elders goedkoper hebben gevonden binnen de 30 dagen na uw aankoop (onder dezelfde service- en garantievoorwaarden als bij Vanden Borre en in een fysiek verkooppunt in België), dan kunt u altijd een terugbetalingsaanvraag indienen via onze website of via een formulier in één van onze winkels.

Waar kan ik de status van mijn online bestelling opvolgen via de website?

U kunt de status van uw online bestelling op verschillende manieren opvolgen:

  • Indien u het uur van uw levering wilt kennen, klikt u op de homepage in de linkerkolom op Uur levering
  • Indien u de status van uw bestelling wilt kennen, klikt u op de homepage in de linkerkolom op Status bestelling
  • Indien u zich registreert via My Vanden Borre op de homepage kunt u de status van al uw lopende bestellingen (online + in de winkels) nakijken.

Is de levering gratis?

De levering aan huis gebeurt gratis op het gelijkvloers op een adres in België naar keuze. Voor leveringen op verdiep vragen wij u contact op te nemen met ons Contact Center op 02/334.00.00.

Kan ik bij Vanden Borre mijn oude gsm, smartphone, tablet pc, MacBook of iPod afgeven?

Ja, u kunt uw oude toestel afgeven in één van onze Vanden Borre winkels. Afhankelijk van het type en de staat waarin het toestel zich bevindt, ontvangt u een waardebon voor een volgende aankoop.

Waar kan ik de verkoopsvoorwaarden bij Vanden Borre terugvinden?

Helemaal onderaan op deze website kunt u klikken op Verkoopsvoorwaarden en dit op elke pagina.

 
Maandag tot vrijdag van 8u tot 18u en op zaterdag van 9u tot 18u
  producten vergelijken
Product vergelijking Vergelijk tot 5
  bekeken producten