Top 10 vragen

Hoe kan ik een herstellingsaanvraag indienen?

Klik op de homepage in het vakje 'Kan ik u helpen?' op Aanvraag herstelling en vul het formulier zo volledig mogelijk in.

Hoe lang heb ik waarborg op mijn aangekocht toestel bij Vanden Borre?

Wij bieden u 2 jaar lang een klantgerichte service in het kader van de wettelijke waarborg. Lees meer in Garantie 9 van onze Akte van Vertrouwen.

Hoe en onder welke voorwaarden kan ik een toestel aangekocht in de winkel terugbrengen?

Voor een toestel aangekocht in de winkel, informeert u best rechtstreeks in de winkel.

Wanneer word ik terugbetaald in geval van terugname, omruiling of annulatie van mijn bestelling?

Afhankelijk van de door u gekozen betaalmethode kan dit tussen 5 en 14 dagen duren.

 

Wat moet ik doen als ik mijn garantiebewijs (factuur/kassaticket) kwijt ben?

Vraag een duplicaat van uw factuur via info@vandenborre.be. Wij raden u aan een My Vanden Borre account aan te maken. U houdt al uw aankopen bij en uw garantiebewijzen zijn altijd digitaal beschikbaar.

Wat doe ik als ik een toestel elders goedkoper heb gevonden?

U heeft het toestel al aangekocht bij Vanden Borre: u dient een terugbetalingsaanvraag in via onze website of via een formulier in één van onze winkels.
U heeft het toestel nog niet aangekocht: u neemt een schriftelijk bewijs mee van de lagere prijs naar de winkel. Onze verkopers kijken de voorwaarden na en passen de prijs eventueel onmiddellijk aan.
Voor een online bestelling stuurt u een mail met een bewijs van de lagere prijs naar webshop@vandenborre.be. Onze medewerkers kijken de voorwaarden na en informeren u verder.

Heb ik recht op een vervangtoestel tijdens de duur van de herstelling?

Mits een kleine waarborg en naargelang de beschikbaarheid krijgt u een vervangtoestel tijdens de herstelperiode van uw koelkast, diepvriezer, strijkijzer, gps, tv, stofzuiger of gsm/smartphone.

Hoe en onder welke voorwaarden kan ik een toestel dat ik online of telefonisch aangekocht heb omruilen?

Voor een toestel dat u online of telefonisch gekocht heeft, neemt u best contact op met onze medewerkers van het Contact Center op het nummer 02/334.00.00.

Kan ik met ecocheques betalen bij Vanden Borre?

Ja, u kunt met ecocheques betalen maar enkel in de Vanden Borre winkels, dus niet voor online bestellingen. Raadpleeg onze pagina Ecocheques om te weten welke toestellen u met ecocheques kunt aankopen.

Hoe en onder welke voorwaarden kan ik een toestel dat ik online of telefonisch aangekocht heb terugbrengen?

U heeft de mogelijkheid om van uw aankoop af te zien gedurende 14 dagen vanaf de levering. Voor meer informatie, klik hier.

 
Maandag tot vrijdag van 8u tot 18u en op zaterdag van 9u tot 18u
  producten vergelijken
Product vergelijking Vergelijk tot 5
  bekeken producten