De laagste prijs garantie

We volgen de prijzen van tientallen concurrenten op. Zo vind je elke dag bij Vanden Borre meer dan 3000 producten met een aangepaste prijs. Je bent dus altijd zeker van de laagste prijs!

Lanceert één van deze concurrenten een grote kortingsactie? Dan zijn onze prijzen hoogstwaarschijnlijk ook aangepast. Zo simpel is het.  

Toch een lagere prijs gespot?

Is er een lagere prijs aan onze radar onstnapt? Laat het ons weten:

- De dag van de aankoop
Meld het in de winkel of per telefoon aan één van onze verkopers. Hij past onmiddellijk de prijs op jouw bestelbon aan. Zo neem je het product meteen mee naar huis tegen de laagste prijs.

- Tot 30 dagen na aankoop
Laat het ons†hier weten of via je “My Vanden Borre”-account. We betalen je het prijsverschil terug via een waardebon. Je mist dus geen enkele promo meer, ook als je je toestel al had gekocht voor het begin van de promo.

En de voorwaarden?

Een terugbetalingsaanvraag indienen? Hou er rekening mee dat die aan enkele voorwaarden moet voldoen:

  • Je hebt het product goedkoper gezien bij één van onderstaande winkels/webshops*.
  • Deze garantie geldt niet op producten die verkocht worden door de partner verkopers op de Vanden Borre Marketplace. (De partner verkopers van onze Marketplace herken je aan de melding 'Verkocht door', gevolgd door de naam van de verkoper naast de prijs van het product.)
  • Je hebt de goedkopere prijs gezien binnen de 30 dagen na je bestelling.
  • De prijs moet van toepassing zijn voor iedereen, zonder voorwaarden (bv. aankoopverplichting, lidmaatschap, betaalmiddel…).
  • De eventuele kosten die de concurrent aanrekent voor levering en installatie moeten meegerekend worden.
  • Deze garantie is niet geldig op prijsverlagingen door terugbetalingsacties (cashback) van een fabrikant.
  • Het moet om een identiek nieuw product gaan met dezelfde referentie, leverbaar in België binnen de 10 werkdagen.
  • En natuurlijk mag het niet om een prijsfout gaan van de concurrent.

Tip: om je aanvraag zo snel mogelijk te kunnen behandelen geef je best volgende zaken zeker mee: foto of screenshot van het product, de referentie, de prijs en de datum.


*LIJST VAN WINKELS EN WEBSHOPS
De laagste prijs garantie is geldig op de prijzen die van toepassing zijn in de Belgische winkels en op de Belgische websites hieronder :

Aldi, Apple Store, AS Adventure, Base Shop, bol.com (directe verkoop)**, bosebelgium.be, Carrefour, Collishop, Coolblue, Cora, Decathlon, Dreamland, Eggo, Eldi, Electro Depot, Exellent, Fnac (directe verkoop)**, Ixina, Krëfel, Kruidvat, Lidl, MediaMarkt, miele.be, Nespresso, Orange Shop, philips.be, Proximus Shop, samsung.be, Selexion, sonos.com, Switch en Vanden Borre.

**Geldig op de producten rechtstreeks verkocht door deze winkels/websites en niet via een partner verkoper op hun Marketplace. Meestal herkenbaar aan de melding « Verkocht door », gevolgd door de naam van de verkoper.

De laagste prijs, gegarandeerd

Deze garantie kunnen we niet bieden voor prijzen van internetwinkels, bijvoorbeeld omdat ze in het buitenland gevestigd zijn, toestellen niet gratis leveren, geen toestellen aansluiten aan huis, geen winkel hebben in uw buurt, of niet dezelfde dienst na verkoop hebben ...

De partner verkopers van Vanden Borre Marketplace kunnen de laagste prijs garantie niet bieden.

Terugbetaling van het verschil

Indien u ondanks onze waakzaamheid elders toch nog een toestel goedkoper heeft gevonden, betalen wij u het verschil terug!

Wanneer? U vindt het toestel:

  • Met dezelfde referentie, nieuw en onmiddellijk beschikbaar
  • Met een goedkoper geafficheerde prijs
  • Met dezelfde servicevoorwaarden
  • Binnen de 30 dagen na aankoop
  • In een straal van 20km rond uw Vanden Borre winkel in een fysiek verkooppunt in België (dus geen websites)

 

Al een aanvraag ingediend?

U heeft reeds een aanvraag ingediend maar nog geen reactie gekregen? Neem dan contact op met onze klantendienst.

info@vandenborre.be

Kan ik je helpen ?
Chat
E-mail ons
Neem contact met ons op

Nog karakters