Vanden Borre heeft me 9 euro terugbetaald, ik was zeer tevreden. Ik geloofde niet dat ze het verschil echt terugbetaalden, maar nu stel ik me geen vragen meer. Ik heb echt het vertrouwen dat ik de laagste prijs betaal!

Ik stel vaak vast dat de prijs in de Vanden Borre winkel goed is. Ik heb een promotie bij een concurrent gezien en die prijs is bij Vanden Borre al geafficheerd als ik aankom ... echt de laagste prijs!

Hoe maken we dit waar?

We volgen de prijzen van tientallen concurrenten op. Zo vind je elke dag bij Vanden Borre meer dan 3000 producten met een aangepaste prijs.   

Lanceert één van deze concurrenten een grote kortingsactie? Dan zijn onze prijzen hoogstwaarschijnlijk ook aangepast. Zo simpel is het.  

Toch een lagere prijs gespot?

Is er een lagere prijs aan onze radar onstnapt? Laat het ons weten:

- De dag van de aankoop
Meld het in de winkel of per telefoon aan één van onze verkopers. Hij past onmiddellijk de prijs op jouw bestelbon aan. Zo neem je het product meteen mee naar huis tegen de laagste prijs.

- Tot 30 dagen na aankoop
Laat het ons hier weten of via je “My Vanden Borre”-account. We betalen je het prijsverschil terug via een waardebon. Je mist dus geen enkele promo meer, ook als je je toestel al had gekocht voor het begin van de promo.

En de voorwaarden?

Een terugbetalingsaanvraag indienen? Hou er rekening mee dat die aan enkele voorwaarden moet voldoen:

  • Je hebt het goedkopere product zien staan in een fysieke winkel in België, in een straal van 20 km rond jouw dichtstbijzijnde Vanden Borre-winkel.
  • De geafficheerde prijs moet van toepassing zijn voor iedereen, zonder voorwaarden (bv. aankoopverplichting, lidmaatschap, betaalmiddel…)
  • De kosten die de concurrent aanrekent voor levering en installatie moeten meegerekend worden, maar we houden geen rekening met eventuele cashback-acties van fabrikanten.
  • Het moet om een identiek nieuw product gaan met dezelfde referentie dat onmiddellijk beschikbaar is.
  • En natuurlijk mag het niet om een prijsfout gaan van de concurrent.

De partner verkopers op Vanden Borre Marketplace kunnen deze garantie niet bieden.
De laagste prijs, gegarandeerd

Deze garantie kunnen we niet bieden voor prijzen van internetwinkels, bijvoorbeeld omdat ze in het buitenland gevestigd zijn, toestellen niet gratis leveren, geen toestellen aansluiten aan huis, geen winkel hebben in uw buurt, of niet dezelfde dienst na verkoop hebben ...

De partner verkopers van Vanden Borre Marketplace kunnen de laagste prijs garantie niet bieden.

Terugbetaling van het verschil

Indien u ondanks onze waakzaamheid elders toch nog een toestel goedkoper heeft gevonden, betalen wij u het verschil terug!

Wanneer? U vindt het toestel:

  • Met dezelfde referentie, nieuw en onmiddellijk beschikbaar
  • Met een goedkoper geafficheerde prijs
  • Met dezelfde servicevoorwaarden
  • Binnen de 30 dagen na aankoop
  • In een straal van 20km rond uw Vanden Borre winkel in een fysiek verkooppunt in België (dus geen websites)

 

Al een aanvraag ingediend?

U heeft reeds een aanvraag ingediend maar nog geen reactie gekregen? Neem dan contact op met onze klantendienst.

info@vandenborre.be

Een vraag over een product?
Chat
E-mail ons
Neem contact met ons op

Nog karakters