Je bestelling wordt geleverd op een adres naar keuze

Gratis
Snelle en veilige betaling

Je bestelt vlot en betaalt in alle veiligheid

Gratis
Dit zeggen onze specialisten over de HUBSAN Zino 2 Fly More Combo
Bij de Hubsan Zino 2 Fly More Combo krijg je de Hubsan Zino 2 drone geleverd, maar daarnaast ook nog een extra accu, een draagtas en een extra set reservepropellers. Met de Hubsan Zino 2 drone kan je 33 minuten vliegen en omdat de accu verwisselbaar is, kan je dus eigenlijk 66 minuten vliegen. De Hubsan Zino 2 drone beschikt over een 4K camera, waarmee je kan filmen en ook foto?s kan maken in een resolutie van 12 megapixel. Je bestuurt de Hubsan Zino 2 drone met een meegeleverde remote controller, waar je ook je telefoon in kan plaatsen. Via de gratis X-Hubsan app kan je vervolgens live meekijken met de camera van de drone. Ook zit er een lcd display in de controller, waarop je kan zien hoe ver de drone is, hoe hard die gaat, wat de accustatus van de drone is en hoe hoog de drone vliegt. Aan de hand van de controller kan je de drone tot een afstand van 6000 meter besturen. De Hubsan Zino 2 drone beschikt over GPS, waardoor je hem met één druk op de knop kan laten terugvliegen. Dit heet de Home Return functie. Ook kan je de Hubsan Zino 2 drone iemand automatisch laten volgen. Dit heet de Follow Me functie. Qua filmen zijn er diverse, vooraf ingestelde functies, zoals de Orbitmode, waarbij de drone 360 graden om een bepaald object of persoon heenvliegt en filmt. Bij de Line Fly modus vliegt de drone naar achteren en omhoog, waardoor je dus steeds meer van de omgeving ziet. Doordat de Hubsan Zino 2 drone over optical flow sensors beschikt, kan er ook met de drone binnen gevlogen worden.

Voordelen

• 4K Camera
  • Optical Flow Sensors