Dienst na verkoop - FAQ - Vanden Borre

Dienst na verkoop

Je kan voor talrijke apparaten de garantieperiode uitbreiden. Je hebt de keuze uit de Service Plus Garantie en de Direct Replace Garantie.

Met de Direct Replace Garantie geniet je 3 jaar lang zonder zorgen van je toestel. En met de Service Plus Garantie is dat zelfs 5 jaar. Lees er meer over in Garantie 9 van onze Akte van Vertrouwen.

Terugbetalingsacties worden meestal georganiseerd door de leverancier. Lees aandachtig de voorwaarden op de coupon van de leverancier. Soms moet je je registreren op hun website. Soms moet je je factuur en de streepjescode uit de verpakking opsturen, samen met een ingevulde coupon. Na enkele weken schrijft de leverancier het bedrag over naar je bankrekening.

Bekijk alle lopende acties.

Op de meeste van onze productpagina’s vind je ook een handleiding van het product (in PDF). Staat jouw toestel niet meer op onze website? Kijk eens op je My Vanden Borre account. Daar worden de handleidingen meestal ook bewaard.

Dankzij jouw mening kunnen wij onze service nog verbeteren! Aarzel dus niet en stuur je opmerkingen naar service@vandenborre.be.

Maak een My Vanden Borre-account aan en je kan de status van al je bestellingen (zowel online als in de winkel) makkelijk opvolgen. Log gewoon in en ga naar ‘Mijn bestellingen’ om de status te bekijken.

Log in op je My Vanden Borre-account en klik op ĎMultimedia Service Packí.

Opgelet: enkel de persoon die het contract heeft afgesloten, heeft toegang tot het Multimedia Service Pack-portaal.

Een vraag over een product?
Chat
E-mail ons

Neem contact met ons op

Nog karakters