Overstromingen: wij helpen je een handje

Ten gevolge van de overstromingen in België trachten we de bevolking en onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Werd jij getroffen door de overstromingen en zoek je naar antwoorden op al je vragen? Wij staan voor je klaar! Facturen, leveringen, herstellingen… Hier vind je alle info die je zoekt. Want op momenten die er echt toe doen, kan je vertrouwen op Vanden Borre.

Kan ik op hulp rekenen indien ik door de overstromingen getroffen ben?

Van 4 augustus t.e.m. 4 september neemt Vanden Borre deel aan de actie 'Commerce Cares' die gelanceerd werd door COMEOS omwille van het noodweer in België. Slachtoffers van de overstromingen kunnen zo genieten van 10 % korting op kleine en grote elektrotoestellen bij aankoop van minstens € 500 aan toestellen in deze categorieën. En dit in een Vanden Borre-winkel naar keuze.Bekijk alle details van deze actie en de voorwaarden

Wil je graag persoonlijk advies van een van onze specialisten in de winkel? Maak online een gratis afspraak in de Vanden Borre-winkel van jouw keuze. Een van onze verkopers staat voor jou klaar en geeft je advies op maat.

Wat moet je doen als je Vanden Borre-toestellen werden beschadigd door de recente overstromingen?

Werd je toestel beschadigd door de overstromingen en moet je alle belangrijke documenten hiervan terugvinden? Wij hebben een cel opgericht die zich bezighoudt met het beantwoorden van al je oproepen.

Je kan ons bereiken op het nummer: 02 334 00 00 (ma - vr: 8 u. - 18 u., za: 9 u. - 18 u.) en wij geven een antwoord op al je vragen.

Wat moet je doen als je al je facturen kwijt bent?

Ben je je papieren facturen kwijt? Wees gerust, je kan ze makkelijk online terugvinden en downloaden!

Ga naar je My Vanden Borre account en klik op de tab ‘Mijn bestellingen’. Je komt dan terecht op de lijst met al je verschillende aankopen bij Vanden Borre. Voor elk product kan je op de link ‘Bekijk factuur’ klikken. Nadien moet je enkel nog de factuur downloaden.

Staat je factuur niet in je My Vanden Borre-account? Bel ons op het nummer: 02 334 00 00. Wij helpen je graag om je oudere facturen terug te vinden.

Hoe je Click&Collect bestelling ophalen?

Onze Vanden Borre-winkel in Verviers werd ook getroffen door het noodweer en heeft een paar dagen zijn deuren moeten sluiten. Ondertussen is de winkel terug open.

Mocht je een Click&Collect bestelling geplaatst hebben in deze winkel, kan je ze opnieuw afhalen in alle veiligheid.

Moet je een levering herplannen?

Sommige leveringen werden verzet omwille van de afgesloten wegen of getroffen dorpen. Wij hebben nieuwe leveringsdata toegevoegd op onze planning om je toestel spoedig te leveren, voor zover mogelijk.

Als je dringend nieuwe toestellen nodig hebt of als de levering van je toestel vertraging heeft, mag je ons gerust opbellen op het nummer: 02 334 00 00 om een nieuwe leveringsdatum af te spreken die jou het beste uitkomt.

Wacht je op een pakje dat door bpost thuis of op een afhaalpunt wordt bezorgd? Volg de status van je bestelling via de tracking link die je per e-mail hebt ontvangen of in je My Vanden Borre account. Een probleem met je pakje? Bel ons op 02 334 00 00.

Moet je toestel hersteld worden?

Werd één van je toestellen beschadigd? Je kan een aanvraag tot herstelling online indienen in je My Vanden Borre account via de tab ‘Mijn herstellingen’. Onze techniekers staat voor je klaar om je toestel weer aan de praat te krijgen.
Kan ik je helpen?
E-mail ons
Neem contact met ons op

Nog karakters