Laagste prijs garantie - FAQ - Vanden Borre

Laagste prijs garantie

Heb je het toestel nog niet gekocht? Neem een schriftelijk bewijs van de lagere prijs mee naar de winkel. Onze verkopers kijken de voorwaarden na en passen de prijs eventueel onmiddellijk aan.

Voor een onlinebestelling stuur je een mail met een bewijs van de lagere prijs naar webshop@vandenborre.be. Onze medewerkers kijken de voorwaarden na en informeren je verder.

Kocht je het product al? Vraag dan een terugbetaling aan binnen de 30 dagen na ontvangst van je product. Ga naar je My Vanden Borre-account en klik op ‘Mijn terugbetalingen’. Of vraag de terugbetaling aan via een formulier in één van onze winkels.

Deze service kunnen we niet bieden op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.

Ga naar je My Vanden Borre-account en klik op ‘Mijn terugbetalingen’. Of vraag de terugbetaling aan via een formulier in één van onze winkels.

Heb je nog geen My Vanden Borre-account? Maak er nu ťťn aan.

Deze service kunnen we niet bieden op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.

Je geniet elke dag van de laagste prijs garantie. Want we houden voortdurend de marktprijzen en eventuele promoties in het oog. Vinden we in een andere winkel een lagere prijs met dezelfde verkoopsvoorwaarden? Dan passen we onze prijs aan. Zelfs tijdens de solden. Vraag hier je terugbetaling aan.

Deze service kunnen we niet bieden op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.

Onze klantendienst behandelt je aanvraag zo snel mogelijk. Heb je na 3 weken nog geen nieuws? Stuur gerust een mail naar info@vandenborre.be.

Geen paniek! Vraag een duplicaat van je factuur aan via info@vandenborre.be (behalve voor Vanden Borre Marketplace-producten).

Tip: creëer een My Vanden Borre-account. Zo hou je al je aankopen bij en zijn je garantiebewijzen altijd digitaal beschikbaar.

Een vraag over een product?
Chat