Levering en installatie - FAQ - Vanden Borre

Levering en installatie

Wij leveren je bestelling gratis op een adres naar keuze in België. Ontdek onze verschillende leveringswijzen.

De partner verkopers van Vanden Borre Marketplace kunnen je deze service niet bieden.

Vanden Borre maakt het je gemakkelijk met verschillende leveringswijzen.

Bekijk onze leveringswijzen en de leveringstermijnen in BelgiŽ.

Ja, vraag dit aan tijdens de bestelling en wij zorgen gratis voor de aansluiting van je toestel op een bestaande en conforme installatie. Indien extra materiaal nodig is voor de aansluiting, komen er kosten bij. Opgelet: de aansluiting van een inbouwvaatwasser, een dampkap of een afzuiggroep is een betaalde dienst.

De partner verkopers van Vanden Borre Marketplace kunnen deze service niet bieden.

Tijdens de levering kan je betalen met een bankkaart, een kredietkaart (Visa, Mastercard) of cash (maximum € 3000). We aanvaarden geen ecocheques en geen cadeaukaarten voor een levering aan huis. Je kan deze enkel gebruiken in de winkel (cadeaukaarten en ecocheques) of online (cadeaukaarten).

Zeker en vast. Als je wilt, neemt onze leveringsdienst je oude toestel gratis mee (groot elektro en tv). De voorwaarde? Het moet om een toestel gaan met vergelijkbare afmetingen als het nieuwe toestel.

Koop je een klein toestel? Dan mag je je oude toestel in onze winkel binnenbrengen.

Inderdaad. De leveringsruimte moet wel bereikbaar zijn via een lift of een geschikte trap. Voor alle leveringen boven de 3de verdieping moet je als klant een ladderlift met een voldoende grote capaciteit voorzien.

Als je wilt, voorzien we, tegen een forfaitaire vergoeding, een ladderlift tot op de 6de verdieping. Meer info? Bel ons op het nummer 02 334 00 00.

Indien het product beschikbaar is in ons magazijn, kunnen we je het ’s anderdaags al bezorgen. Voor elk product geven we een beschikbaarheidsdatum weer op onze website (zie afbeelding hieronder).

Meer info? Bekijk alle leveringswijzen in BelgiŽ en de leveringstermijnen.

Vanden Borre levert alle toestellen (kleine en grote) in België van maandag tot en met zaterdag. Kleine toestellen leveren we zelfs op zondag*! 
Meer info? Bekijk alle leveringswijzen en leveringstermijnen in BelgiŽ.

*Aangezien dit nog een testfase is, kan onze leveringspartner nog geen zondaglevering voorzien voor de postcodes 4000 tot 7999.

De partner verkopers van Vanden Borre Marketplace kunnen deze service niet bieden.

Bel ons Contact Center op het nummer 02 334 00 00. Als er nog 2 werkdagen zijn vóór de voorziene leveringsdatum, dan kan de leveringsdatum nog gratis gewijzigd worden (met uitzondering van Vanden Borre Marketplace-producten).

Zijn er minder dan 2 werkdagen voor de voorziene leveringsdatum en wil je die toch nog wijzigen? Dan kunnen we samen met jou een nieuwe leveringsafspraak vastleggen (kostprijs: € 39).

Als je toestel geleverd wordt door een postdienst, dan krijg je een kaartje in de brievenbus en kan je je pakje afhalen in het postkantoor.

Als je toestel geleverd wordt door onze leveringsdienst en er niemand thuis is tijdens het afgesproken leveringsmoment, dan moet je betalen voor de kosten van een tweede levering.

Geen enkel probleem: geef dit adres op als leveringsadres wanneer je je bestelling plaatst.

Tuurlijk! Neem je bestelbonnummer en je toegangssleutel erbij (je vindt ze allebei op je bestelbon). Ga naar je My Vanden Borre-account en klik op ĎMijn bestellingení. Het leveringsuur is zichtbaar vanaf 13 uur, de dag vóór de levering. Heb je je toestel vandaag besteld en wil je het morgen laten leveren? In dat geval is het leveringsuur zichtbaar vanaf 21 uur.

Contacteer ons meer dan 2 dagen voor de voorziene leveringsdatum op 02/334.00.00. Onze medewerkers zullen bekijken of een installatie mogelijk is op de voorziene datum.

De partner verkopers van Vanden Borre Marketplace kunnen deze service niet bieden.

Ja! Ontdek alles over onze volledige installatiedienst voor je multimediatoestellen.

De partner verkopers van Vanden Borre Marketplace kunnen je deze service niet bieden.

Neen, Vanden Borre levert alleen in België.

Tuurlijk. Kies voor onze gratis dienst Click&Collect. Koop je toestel online en kies de winkel waar je het wilt afhalen. Dit kan al na 30 min. of na enkele dagen. Zo ben je zeker dat je toestel voor jou gereserveerd wordt in de winkel. En je kan kiezen of je al dan niet een voorschot betaalt.

De partner verkopers van Vanden Borre Marketplace kunnen je deze service niet bieden.

Bestel je in de winkel? Vertel de verkoper dat je alle artikels in één keer wilt ontvangen.

Bestel je online (behalve voor Vanden Borre Marketplace-producten)? Duid tijdens de bestelling aan dat je alle producten samen wilt ontvangen. Doe je dat niet? Dan worden de beschikbare artikels geleverd op de aangeduide datum. De andere producten worden later geleverd zodra ze op voorraad zijn.

Werd je toestel door onze eigen leveringsdienst geleverd? Meld dit dan onmiddellijk aan de chauffeur.
Werd je toestel geleverd door een koerierdienst (met uitzondering van Vanden Borre Marketplace-producten)? Gebruik het toestel niet en meld het probleem via webshop@vandenborre.be

Heb je dringend een toestel nodig? Bestel dan een product dat op voorraad is in een Vanden Borre-winkel in je buurt en kies voor een spoedlevering binnen de 2 u. (kostprijs: € 19).

Wil je weten of deze service beschikbaar is in jouw regio? Neem een kijkje op de productpagina van het toestel dat je wilt bestellen en geef je postcode in bij ‘Beschikbaarheid’. Als de dienst beschikbaar is, kan je voor deze leveringswijze kiezen.

De partner verkopers van Vanden Borre Marketplace kunnen je deze service niet bieden.

Voor een bestelling in de winkel: bel naar ons Contact Center op het nummer 02 334 00 00.
Voor een bestelling online (met uitzondering van Vanden Borre Marketplace-producten): stuur een mail naar webshop@vandenborre.be

Maak een My Vanden Borre-account aan en bekijk er de status van je bestellingen (zowel online als in de winkel). Log in, ga naar ‘Mijn bestellingen' en je krijgt een overzicht van al je bestellingen.

De beschikbaarheid van je pakje hangt af van het afhaalpunt. Je pakje blijft 4 dagen beschikbaar in een pakjesautomaat, 14 dagen in een UPS/Kiala-afhaalpunt en 15 dagen in een postkantoor of postpunt.

Na deze periode wordt je pakje naar ons teruggestuurd. Onze webshop contacteert je om een nieuwe leveringsmethode te bepalen.

In een UPS/Kiala-afhaalpunt/postkantoor/PostPunt: u ontvangt een e-mail en/of sms zodra uw pakje klaarligt.
In een pakketautomaat: je ontvangt een mail en/of sms met een QR-code en een 6-cijferige code. Geef deze code in op het scherm van de pakjesautomaat en het deurtje met je pakje gaat open.

Controleer eerst of de mail niet in je spam is beland. Is dat niet het geval? Contacteer de klantendienst van bpost op het nummer 02 278 55 55.

Voor de levering van groot elektro kan je vaak kiezen voor een avondlevering, tegen een supplement van € 13,99. Je toestel wordt dan geleverd tussen 18 en 21 u., van maandag tot vrijdag.
Deze service zit momenteel in een testfase en is voorlopig enkel beschikbaar voor bepaalde postcodes. Bekijk onze verschillende leveringswijzen.

*De partner verkopers van Vanden Borre Marketplace kunnen je deze service niet bieden.

Een vraag over een product?
Chat