Terugroepactie Proline-frituurpannen

De fabrikant Proline meldt ons dat de frituurpannen FD22P en FD3600 mogelijk een fabricagefout hebben. De aarding van de stekker zou niet conform zijn op bepaalde toestellen.
Omdat we veel belang hechten aan de veiligheid van onze toestellen, hebben we beslist om de types Proline FD22P en Proline FD3600 uit voorzorg terug te roepen.

Wat moet je doen als je een van deze toestellen gekocht hebt?

Maak de frituurpan leeg en breng ze terug naar een Vanden Borre-winkel, uiterlijk eind februari 2019 indien mogelijk.


In geval van de Proline FD22P

Je krijgt vanaf eind december 2018 gratis de nieuwe versie van deze Proline-frituurpan in de plaats.

Heb je onmiddellijk een nieuwe frituurpan nodig of wens je geen omruiling?
Dan krijg je in de winkel een aankoopbon volgens de waarde van je frituurpan (€ 29). Deze aankoopbon kan je meteen gebruiken voor elke aankoop in een van onze 73 winkels of op vandenborre.be.

Heb je liever geen aankoopbon?
Dan storten we het bedrag terug op je bankrekening.

In geval van de Proline FD3600

Je krijgt in de winkel een aankoopbon volgens de waarde van je frituurpan (€ 59). Deze aankoopbon kan je meteen gebruiken voor elke aankoop in een van onze 73 winkels of op vandenborre.be.

Heb je liever geen aankoopbon?
Dan storten we het bedrag terug op je bankrekening


Heb je het aankoopbewijs niet meer?

Geen probleem, je frituurpan wordt in elke Vanden Borre-winkel teruggenomen.


Heb je het toestel aan iemand cadeau gegeven, verkocht of weggegeven?

 Als je het toestel zelf niet gebruikt, vragen we je die persoon op de hoogte te brengen, indien mogelijk.


Heb je andere vragen?

Je kan ons telefonisch bereiken op het nummer 02/334 00 00 of via mail naar service@vandenborre.be . We danken je alvast voor je begrip en we excuseren ons voor het ongemak.

Een vraag over een product?
Chat
E-mail ons

Neem contact met ons op

Nog karakters