Onze voorzorgsmaatregelen tegen COVID-19

Onze winkels blijven open voor afhaling van je Click&Collect-bestellingen.

Advies nodig? Bel ons op!

Onze specialisten in de winkel blijven bereikbaar om je op afstand info en advies te geven. Bel ons op 02/334 00 00. We helpen je graag verder om het toestel te vinden dat het best beantwoordt aan je behoeften. En als je het wenst, plaatsen zij meteen je bestelling samen met jou.

Onze winkels

In het kader van de nieuwe maatregelen van de overheid zijn onze Vanden Borre-winkels enkel open voor afhalingen van Click&Collect-bestellingen.

Op onze website kan je nog altijd online aankopen en de leveringswijze kiezen: bij je thuis of in een afhaalpunt naar keuze. Of je kan kiezen voor onze Click&Collect-service: bestel online en haal je bestelling op in een Vanden Borre-winkel naar keuze.

Onze Telecom-afdeling blijft ook toegankelijk
. Onze verkopers ontvangen je aan de ingang van de winkel en begeleiden je tijdens je winkelbezoek in alle veiligheid.

Om bij je bezoek in de winkel maximale veiligheid te garanderen, is het verplicht een mondmasker te dragen. Hou 1,5 meter afstand met andere klanten en met onze verkopers. Betaal bij voorkeur elektronisch in plaats van contant.

De levering van kleine toestellen

Je kan kiezen voor onze Click&Collect-service: bestel online en haal je bestelling 30 minuten later af in de winkel, in alle veiligheid. Of laat je pakje bij je thuis leveren of in een afhaalpunt bij jou in de buurt.

Opgelet: Onze partner bpost heeft een mogelijke vertraging omwille van de verhoogde pakjestrafiek. Heb je je bestelling dringend nodig? Kies dan voor onze Click&Collect-service en haal je bestelling af in één van onze 73 winkels.

De levering van grote toestellen en tv's

Een nieuwe tv? Een groot elektrotoestel? Wij leveren je toestel aan huis (ook op verdiep), sluiten het aan en bieden ook installaties aan

Natuurlijk met de nodige veiligheidsmaatregelen. Onze installateurs gebruiken voor jouw en hun veiligheid een mondmasker, handschoenen en hydroalcoholische gel.

We vragen je gewoon om tijdens ons bezoek:

  • een afstand van 1,5 m te houden met onze installateurs
  • verplicht een mondmasker te dragen
  • je oude toestel op voorhand te reinigen met detergent om besmettingen te voorkomen
  • in een andere ruimte te wachten terwijl onze specialist je toestel installeert
  • bij voorkeur met je bankkaart of elektronische ecocheques te betalen (geen papieren ecocheques)

Herstellingen binnenbrengen in de winkel op afspraak

Neem eerst contact op met onze dienst na verkoop op 02/334 00 00: zij zullen een afspraak maken met de winkel van jouw keuze om het toestel binnen te brengen. Plaats het toestel in de originele verpakking of in een stevige, gesloten doos.

Retours

Als consument heb je recht om, vanaf de dag van de levering, gedurende 14 dagen, afstand te doen van je aankoop, voor artikels die je online of via telefoon kocht. Je beschikt over deze tijdspanne om ons op de hoogte te brengen van je beslissing om het product terug te brengen. Opgepast, dit is niet van toepassing op aankopen die binnen een handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit vallen, noch voor aankopen door rechtspersonen.

Hoe ga je te werk? Stuur een mailtje naar webshop@vandenborre.be en we zullen je uitleggen hoe je je toestel kan terugbrengen.

Waardebonnen en cadeaukaarten

Heb je thuis een waardebon of Fnac Vanden Borre cadeaukaart liggen? Je kan je bon blijven gebruiken voor je online aankopen op onze website.

Hou regelmatig deze pagina in de gaten voor meer informatie.
Kan ik je helpen ?
Chat
E-mail ons
Neem contact met ons op

Nog karakters