Zoeken en bestellen - FAQ - Vanden Borre

Zoeken en bestellen

Ga naar de productpagina op onze website. Daar kun je opvragen in welke winkels het product beschikbaar is.



Typ het merk en type in de zoekbalk in. Of begin je zoektocht bij de grote productcategorieën. Vind je je toestel nog altijd niet? Contacteer dan één van onze winkels of mail naar sales@vandenborre.be om te weten te komen of we het product verkopen.

Ja natuurlijk! Bel naar het nummer 02 334 00 00. We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 8 u. en 18 u. en op zaterdag tussen 9 u. en 18 u.
 
Deze service bieden we helaas niet op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.

Na maximaal 1 uur ontvang je een bevestigingsmail. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met webshop@vandenborre.be.

Heel simpel: ga naar een productpagina en klik op de groene knop ‘Koop nu’.



Winkel daarna verder of volg de verschillende stappen om af te rekenen.

Klik op de productpagina’s van je favoriete producten op ‘Op mijn verlanglijstje’. Daarna kun je dat nieuwe verlanglijstje een naam geven.

Zolang je maar wil, op voorwaarde dat de producten op onze website beschikbaar zijn.

Onderaan elke pagina van deze website vind je een link naar onze verkoopsvoorwaarden.

Ja, op de productpagina’s kun je ‘Vergelijken’ aanklikken. Zo voeg je tot 5 producten toe aan je vergelijking. Die verschijnen naast elkaar in een pop-up. Wil je de verschillen tussen je gekozen toestellen bekijken? Klik dan op ‘Vergelijken’. 


Een vraag over een product?
Chat