Je bestelling wordt geleverd op een adres naar keuze

Gratis
Snelle en veilige betaling

Je bestelt vlot en betaalt in alle veiligheid

Gratis
Dit zeggen onze specialisten over de WEENECT Weenect Silver - GPS tracker voor ouderen met personenalarmering
Uw dierbaren zullen veilig zijn, zowel binnen- als buitenshuis. Met Weenect Silver houdt u op afstand toezicht op uw dierbaren. Zij kunnen u waarschuwen met hun SOS trackerknop; u wordt geÔnformeerd over hun GPS locatie en u kunt hen bellen. Er is geen beperking in afstand en u hoeft niets te installeren. U ontvangt een alarm in het geval van een noodsituatie. De senior kan alle nauwe contactpersonen (familie, vrienden, buren) bereiken dankzij de alarmknop op zijn/haar GPS tracker; de boodschap geeft hun exacte locatie weer. De eerste persoon die door het alarm wordt verwittigd, wordt opgeroepen door de tracker. U zult de persoon snel kunnen vinden indien ze de weg kwijt geraakt zijn. Vooral indien ze aan alzheimer lijden en de weg kwijtgeraakt zijn, kunt u hen snel bereiken en hen te hulp schieten. U wordt naar hen geleid door hun GPS tracker, met de hulp van de Kaart, Kompas en Radar. U bent voorbereid op noodgevallen. Elke afzonderlijk contactpersoon wordt automatisch gewaarschuwd indien de persoon zijn/haar geofence-zone verlaat, zoals bijvoorbeeld zijn/haar woonzone (er zijn een onbeperkt aantal geofence-zones). Dus indien u abnormale activiteit opmerkt, kunt u snel tussenbeide komen. 0% van de ouderen willen zo lang mogelijk in hun eigen huis blijven wonen. Met Weenect Silver kunnen uw dierbaren thuis blijven in plaats van naar een woon-zorgcentrum te moeten verhuizen. Bovendien wordt hulp geboden door de familie en niet door een onpersoonlijke oproepservice. Dit product vereist een abonnement bij Weenect. Kies tussen drie abonnementen: Vrijheid (geen verplichtingen): ?7.90/maand; Eťn jaar: ?60 (d.w.z. ?5/maand); Twee jaar: ?85 (d.w.z. ?3,50/maand).

Voordelen

• GPS-tracking / Onbeperkte afstand
  • SOS-knop met noodoproep (10 minuten per maand)