Veelgestelde vragen

Gaat het om een groot elektrotoestel of een tv? Bel ons op het nummer 02/334.00.00 (optie 3).

Hou alvast je bestelbonnummer en het serienummer van je toestel bij de hand. Gaat het over een klein elektrotoestel of een multimediatoestel? Breng je toestel dan binnen in één van onze winkels.

Wij bieden je altijd minstens 2 jaar lang een klantgerichte service in het kader van de wettelijke garantie Lees meer in onze Akte van Vertrouwen . Kies je bij de aankoop van je toestel voor de Smart Repair garantie? Dan geniet je 4 jaar lang zonder zorgen van je toestel.

De Service Plus Garantie verlengt de garantieperiode van sommige producten zelfs tot 5 jaar na je aankoop.

Tegen een kleine waarborg en naargelang de beschikbaarheid krijg je een vervangtoestel tijdens de herstelperiode van je koelkast, diepvriezer, strijkijzer, gps, tv, stofzuiger of gsm/smartphone.


Je kan voor talrijke apparaten de garantieperiode uitbreiden. Je hebt de keuze uit de Service Plus Garantie en de Smart Repair garantie.


Met de garantie Smart Repair geniet je 4 jaar lang zonder zorgen van je toestel. En met de Service Plus Garantie is dat zelfs 5 jaar. Lees er meer over in onze Akte van Vertrouwen.


Log in op je My Vanden Borre-account en klik op 'Multimedia Service Pack'.


Opgelet: enkel de persoon die het contract heeft afgesloten, heeft toegang tot het Multimedia Service Pack-portaal.

Ga naar je My Vanden Borre-account? Hier vind je de handleiding van je producten door op de details van een bestelling te klikken.


Je kunt je toestel ook opzoeken op onze site. De meeste productpagina's bevatten een link waarmee je de handleiding downloadt als een pdf-bestand.


Terugbetalingsacties worden meestal georganiseerd door de leverancier. Lees aandachtig de voorwaarden op de coupon van de leverancier. Soms moet je je registreren op hun website. Soms moet je je factuur en de streepjescode uit de verpakking opsturen, samen met een ingevulde coupon. Na enkele weken schrijft de leverancier het bedrag over naar je bankrekening.


Bekijk alle lopende acties.


We leren graag bij van jouw feedback. Stuur gerust een mail naar consumer@vandenborre.be.


Wil je een review schrijven over een product? Een tijdje na aankoop van je nieuwe product ontvang je van ons een mail met een link om je mening te geven over je aankoop. Reviews die voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden, verschijnen op de productpagina van het aangekochte product.

Voor een hele reeks toestellen kan je de waarborg verlengen met de service plus garantie. Je geniet dan gedurende 5 jaar zorgeloos van je toestel. Lees meer over de Service Plus Garantie