Vanden Borre heeft me 9 euro terugbetaald, ik was zeer tevreden. Ik geloofde niet dat ze het verschil echt terugbetaalden, maar nu stel ik me geen vragen meer. Ik heb echt het vertrouwen dat ik de laagste prijs betaal!

Ik stel vaak vast dat de prijs in de Vanden Borre winkel goed is. Ik heb een promotie bij een concurrent gezien en die prijs is bij Vanden Borre al geafficheerd als ik aankom ... echt de laagste prijs!

Hoe doen we dit?

1.
We volgen de prijzen van andere winkels nauwgezet en systematisch op. Tientallen medewerkers noteren in heel het land de prijzen in andere winkels. Indien we bij een concurrent, in een straal van 20 km rond uw Vanden Borre-winkel, hetzelfde toestel tegen een lagere prijs aantreffen, passen we onze prijs aan.
2.
We controleren elke dag de folders en promoties van andere winkels. Want ook ten opzichte van die prijzen passen we onze prijzen meteen aan.
3.
Elke prijsaanpassing wordt onmiddellijk doorgestuurd naar onze winkels waar dagelijks nieuwe prijsetiketten worden gedrukt.
4.

Mocht u ondanks al onze inspanningen toch nog een toestel aan een lagere prijs opmerken in een andere winkel, dan kan u dat meedelen aan één van onze verkopers. Na controle passen we ook dan onmiddellijk onze prijs voor u aan.

5.
Zelfs na aankoop blijven we garanderen dat u de laagste prijs hebt betaald. Want als u binnen de 30 dagen na aankoop, en in een straal van 20 km rond uw Vanden Borre-winkel, hetzelfde toestel tegen een lagere geafficheerde prijs zou zien, aan dezelfde servicevoorwaarden, dan betalen we u het verschil terug. Deze garantie geldt zelfs indien u de lagere prijs in een andere Vanden Borre-winkel zou zien. U dient gewoon online uw aanvraag tot terugbetaling in en het verschil wordt ofwel teruggestort op uw bankrekening, ofwel krijgt u een waardebon.

Deze garantie kunnen we niet bieden voor prijzen van internetwinkels, bijvoorbeeld omdat ze in het buitenland gevestigd zijn, toestellen niet gratis leveren, geen toestellen aansluiten aan huis, geen winkel hebben in uw buurt, of niet dezelfde dienst na verkoop hebben ...

De partner verkopers van Vanden Borre Marketplace kunnen de laagste prijs garantie niet bieden.

Terugbetaling van het verschil

Indien u ondanks onze waakzaamheid elders toch nog een toestel goedkoper heeft gevonden, betalen wij u het verschil terug!

Wanneer? U vindt het toestel:

  • Met dezelfde referentie, nieuw en onmiddellijk beschikbaar
  • Met een goedkoper geafficheerde prijs
  • Met dezelfde servicevoorwaarden
  • Binnen de 30 dagen na aankoop
  • In een straal van 20km rond uw Vanden Borre winkel in een fysiek verkooppunt in België (dus geen websites)

 

Al een aanvraag ingediend?

U heeft reeds een aanvraag ingediend maar nog geen reactie gekregen? Neem dan contact op met onze klantendienst.

info@vandenborre.be

 
Maandag tot vrijdag van 8u tot 18u en op zaterdag van 9u tot 18u
  producten vergelijken
Product vergelijking Vergelijk tot 5
  bekeken producten