Een artikel retourneren

Een artikel retourneren
Ben je van gedachten veranderd? Voldoet je nieuwe toestel niet aan de verwachtingen en wil je het liever terugbrengen? Hieronder lees je alles over onze retourprocedures.

Opgelet: deze procedures gelden alleen voor particuliere klanten en dus niet voor professionele klanten.

Aankoop in de winkel

Heb je je toestel in een van onze winkels gekocht? Onze medewerkers ter plaatse helpen je graag verder.

Aankoop in de webshop

Heb je je toestel online gekocht? Vanaf de leverdatum heb je 14 dagen de tijd om ons te melden dat je je aankoop wil retourneren. Hoe ga je te werk? Breng je toestel naar een van onze winkels (vergeet je factuur of kasticket niet) of vraag online een retour aan en stuur je toestel terug via Bpost.

Defect of beschadigd?

Is je kleine toestel defect of beschadigd bij ontvangst? Gebruik je toestel dan niet en stuur binnen de 24 uur na levering een e-mail naar webshop@vandenborre.be. Heb je een groot toestel ontvangen met een defect of beschadiging, breng dan meteen de koerier op de hoogte.

Welk soort toestel wil je terugsturen?

Retourneren in de winkel

Breng je toestel binnen de 14 dagen na levering terug naar een van onze Vanden Borre-winkels. Vergeet je factuur of kasticket niet.

Retourneren via Bpost

Vraag online een retour aan en wij mailen je een retouretiket om af te drukken. Breng je pakket naar een postpunt of postkantoor om je toestel terug te sturen.

Ik vraag een retour aan
Kan ik je helpen?
E-mail ons
Neem contact met ons op

Nog karakters