Klik hier om al onze maatregelen te lezen en ons op een veilige manier een bezoekje te brengen.

Een toestel terugsturen

images_retour
Ben je van mening veranderd? Bevalt het toestel dat je hebt gekocht je niet en zou je het graag terugsturen? We leggen je uit hoe je dit het best doet.
Opgelet: deze retourprocedure is enkel van toepassing voor particuliere klanten (geen professionele klanten).

Aankoop in de winkel

Oeps...als je je aankoop in een winkel gedaan hebt, kan je je toestel jammer genoeg niet terugbrengen. De bedenktermijn van 14 dagen is hier niet van toepassing.

Bedenktijd van 14 dagen

Als je online kocht, heb je vanaf de dag van de levering 14 dagen tijd om ons te verwittigen dat je afstand wil doen van je aankoop. Hoe ga je te werk? Breng je toestel gewoon terug naar je dichtstbijzijnde Vanden Borre-winkel. Neem dan zeker je factuur of bestelbon mee!

Defect of beschadigd?

Voor defecte of beschadigde toestellen geldt een andere procedure. Ga dan langs in één van onze Vanden Borre-winkels.

Welk soort toestel wil je terugsturen?

Terugbrengen naar de winkel?

Breng je toestel gewoon terug naar je Vanden Borre-winkel en dit binnen de 14 dagen na de leveringsdatum. Neem dan zeker je factuur of bestelbon mee!

Ecologisch terugsturen Hytchers?

Retours via Hytchers zijn tijdelijk niet mogelijk. Gelieve een mailtje te sturen naar webshop@vandenborre.be en ze zullen je met plezier de nodige uitleg geven om je toestel terug te sturen.

IK VRAAG EEN ECOLOGISCHE RETOUR AAN

Terugsturen via Bpost?

Vraag online een retour aan en wij sturen je via mail een retouretiket om af te drukken. Breng je toestel binnen in een postpunt of postkantoor en stuur het terug naar ons.

IK VRAAG EEN RETOUR AAN
Kan ik je helpen ?
Chat
E-mail ons
Neem contact met ons op

Nog karakters