Onze voorzorgsmaatregelen tegen het coronavirus

Welkom terug in onze winkels! We zijn blij om je terug te zien! We hebben er uiteraard alles aan gedaan om je veiligheid en die van onze verkopers te garanderen. Hieronder vind je een overzicht van de maatregelen die we hebben genomen en een kleine reminder van onze verschillende diensten. En denk eraan: vandenborre.be is altijd bereikbaar als je liever thuis blijft.

Advies nodig? Bel ons op!

Kan of wil je toch liever niet naar onze winkels komen, en heb je vragen? Dan zijn wij er ook telefonisch voor jou! Bel ons op het nummer 02 334 00 00.

Onze specialisten helpen je met plezier verder. Ook voor een aankoop kan je bij telefonisch bij ons terecht. Wij stellen je enkele nuttige vragen om het toestel te vinden dat het best bij je behoeften past. Nadien plaatsen wij samen met jou je bestelling indien gewenst.

Onze winkels

Al onze winkels zijn open. Kom langs voor advies, om een product te kopen of voor onze dienst na verkoop.

Je kan ook opnieuw kiezen voor Click&Collect: online bestellen en in de winkel van je keuze afhalen. Welkom terug!

Om je bezoekje op een veilige manier te laten verlopen, geven we je graag enkele eenvoudige regels mee: 

  • Hou minstens 1,5 m afstand van andere klanten en onze verkopers. Wij voorzien markering op de vloer om je hierbij te helpen. Maar geen paniek: ook al houden we allemaal een beetje afstand van elkaar, we helpen je met evenveel plezier verder.
  • Het aantal mensen dat tegelijk in de winkel aanwezig mag zijn is beperkt: 1 klant per 10 m².
  • Betaal bij voorkeur elektronisch in plaats van contant geld.
  • Was je handen vóór en na je bezoek aan onze winkels. Een simpel maar efficiënt gebaar. Aan de ingang van onze winkels staat een dispenser met hydro-alcoholische gel.
  • Een mondmasker is aanbevolen maar niet verplicht.

Bereid je bezoekje voor!

De levering van kleine toestellen

Je kan opnieuw kiezen voor een Click&Collect-bestelling. Ideaal voor wie het in de winkel graag kort houdt.

Wat met de bpost-leveringen? Momenteel verlopen alle leveringen normaal. Heb je gekozen voor een levering in een afhaalpunt? Dan is het mogelijk dat je gekozen afhaalpunt gesloten is en dat bpost je pakje naar een ander afhaalpunt in je buurt heeft gebracht. In dat geval zal bpost je zeker informeren via mail. Het kan dus zijn dat de status van je bestelling niet up to date is in je My Vanden Borre-account. Check zeker de info op de tracking-website van bpost.

Lees hier de updates van bpost >

De levering van grote toestellen en tv's

Een nieuwe tv? Een groot elektrotoestel? Wij leveren je toestel aan huis (ook op verdiep), sluiten het aan en bieden ook installaties aan

Natuurlijk met de nodige veiligheidsmaatregelen. Onze installateurs gebruiken voor jouw en hun veiligheid een mondmasker, handschoenen en hydroalcoholische gel.

We vragen je gewoon om tijdens ons bezoek:

  • een afstand van 1,5 m te houden met onze installateurs
  • indien mogelijk een mondmasker te dragen
  • je oude toestel op voorhand te reinigen met detergent om besmettingen te voorkomen
  • in een andere ruimte te wachten terwijl onze specialist je toestel installeert
  • bij voorkeur met je bankkaart te betalen

Herstellingen en garanties

Je kan je defecte toestellen voor herstelling binnenbrengen in onze winkels.

Indien je toestel stuk ging tijdens de verplichte sluiting van onze winkels, wordt de garantie zo nodig verlengd. Kom langs in de winkel of contacteer onze dienst na verkoop op het nummer 02 334 00 00 of per e-mail via service@vandenborre.be.

Retours

Bevalt het toestel dat je online kocht je niet? En wil je het terugbrengen? Dat kan! Vraag een retour aan binnen de 14 dagen vanaf de dag van de levering.

Hoe doe je dat? Stuur een mailtje naar webshop@vandenborre.be. We leggen je dan de te volgen stappen uit. Vanaf 11 mei kan je je toestel ook gewoon terugbrengen naar je dichtstbijzijnde Vanden Borre-winkel. Neem dan zeker je factuur of bestelbon mee!

Opgelet, dit recht geldt niet voor professionele klanten.

Waardebonnen en cadeaukaarten

Heb je thuis nog een waardebon of Fnac Vanden Borre cadeaukaart liggen? De geldigheidsdatum van de bonnen die verloopt tussen 1 maart en 29 juni 2020 hebben we automatisch verlengd t.e.m. 30 juni 2020. Je kan je bon nog steeds gebruiken in één van onze winkels of op vandenborre.be!

Hou regelmatig deze pagina in de gaten voor meer informatie.
Een vraag over een product?
Chat
E-mail ons
Neem contact met ons op

Nog karakters