1. Wat zijn onze voorzorgsmaatregelen tegen het coronavirus?
Onze winkels zijn open en onze verkopers staan met plezier klaar om je te helpen. We doen er alles aan om je veiligheid en die van onze medewerkers optimaal te garanderen.
Om je bezoekje op een veilige manier te laten verlopen, geven we je graag enkele eenvoudige regels mee:
- Het is verplicht een mondmasker te dragen in winkels en winkelcentra.
- Hou minstens 1,5 m afstand van andere klanten en onze verkopers. Wij voorzien markering op de vloer om je hierbij te helpen. Maar geen paniek: ook al houden we allemaal een beetje afstand van elkaar, we helpen je met evenveel plezier verder.
- Het aantal mensen dat tegelijk in de winkel aanwezig mag zijn is beperkt: 1 klant per verkoper (behalve minderjarigen en personen die assistentie nodig hebben).
- Betaal bij voorkeur elektronisch in plaats van met contant geld.
- Was je handen vóór en na je bezoek aan onze winkels. Een simpel maar efficiënt gebaar. Aan de ingang van onze winkels staat een dispenser met hydro-alcoholische gel.
- Kom alleen winkelen. Er wordt 1 volwassene per winkelbeurt toegestaan. Het gezelschap van kinderen tot en met 18 jaar wordt zoveel mogelijk beperkt.
- Beperk je bezoek tot maximaal 30 minuten.
Lees alles over onze maatregelen in verband met het coronavirus
2. Hoe lang geniet ik van een waarborg op mijn toestel?
2 jaar lang geniet je van een wettelijke waarborg. Je kan voor sommige toestellen kan je 3 jaar garantie nemen en voor andere zelfs 5 jaar.
Wil je weten over welke toestellen het gaat of gewoon ontdekken hoe het in elkaar zit? Lees het allemaal in Garantie 9 van onze Akte van Vertrouwen.
3. Waar vind ik mijn factuur terug?
In je My Vanden Borre-account - Mijn bestellingen - zijn je facturen altijd digitaal beschikbaar. Je aankopen worden via je e-mailadres automatisch geregistreerd in je account.
Heb je nog geen account? Maak er dan snel eentje aan en voeg al je aankopen manueel toe aan je My Vanden Borre-account. Ga naar de tab 'Mijn bestellingen', vul je bestelbon- of ticketnummers in en klik op 'Toevoegen'.
4. Hoe vraag ik een herstelling aan?
Meld je aan in je My Vanden Borre-account, ga naar mijn herstellingen en volg de stappen.
Deze service kunnen we niet bieden op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.
5. Ik zag ergens anders een product goedkoper staan. Wat nu?
Meld je aan in je My Vanden Borre-account en ga naar 'Mijn terugbetalingen'. Of vraag een terugbetaling aan via een formulier in één van onze winkels.
Heb je het toestel nog niet gekocht?
- Aankoop in de winkel: neem een schriftelijk bewijs van de lagere prijs mee naar de winkel. Onze verkopers kijken de voorwaarden na en passen de prijs eventueel onmiddellijk aan.
- Aankoop online: stuur een mail met een bewijs van de lagere prijs naar webshop@vandenborre.be. Onze medewerkers kijken de voorwaarden na en houden je op de hoogte.
Deze service kunnen we niet bieden op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.
6. Ik wil een aangekocht toestel terugbrengen. Kan dat?
- Aankopen online of telefonisch: vanaf de dag van de levering heb je 14 dagen tijd om ons te verwittigen dat je afstand wil doen van je aankoop. Bekijk hier de retourprocedure.
- Aankopen in de winkel: als je je aankoop in een winkel gedaan hebt, kan je je toestel jammer genoeg niet terugbrengen. De bedenktermijn van 14 dagen is hier niet van toepassing.
7. Ik ben mijn garantiebewijs (factuur/kassaticket) kwijt. Wat kan ik doen?
Vraag een duplicaat van je factuur aan via info@vandenborre.be.
Tip: maak een My Vanden Borre-account aan. In de tab 'Mijn bestellingen' zijn je facturen en waarborgbewijzen altijd digitaal beschikbaar. Je aankopen worden via je e-mailadres automatisch geregistreerd in je account.
Deze service is niet beschikbaar op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.
8. Wanneer krijg ik reactie op mijn terugbetalingsaanvraag?
Onze klantendienst behandelt je aanvraag zo snel mogelijk. Heb je na 3 weken nog geen nieuws? Neem contact op met de betreffende dienst via info@vandenborre.be.
9. Wanneer krijg ik mijn geld terug bij een terugname, omruiling of annulatie van mijn bestelling?
Van zodra wij het toestel ontvangen hebben, kan dit tussen 5 en 14 dagen duren, afhankelijk van de betaalmethode die je koos. Dit zijn de mogelijkheden:
- Bancontact, overschrijving, ING Homepay, KBC/CBC Online, Belfius DirectNet: binnen de 14 dagen ontvang je het geld op je rekening.
- PayPal, Maestro, Visa, MasterCard, American Express: van zodra je terugbetalingsaanvraag behandeld wordt. Let wel: bij kredietkaarten is het mogelijk dat de terugbetaling pas de volgende maand zichtbaar is op je maandelijkse afrekeningsfactuur.
10. Kan ik een toestel dat ik gekocht heb omruilen?
Heb je het toestel in de winkel gekocht? Vraag dan meer info in de winkel zelf.
Heb je het toestel online of telefonisch gekocht? Bel naar onze medewerkers van het Contact Center op het nummer 02/334.00.00 (dit geldt niet voor Vanden Borre Marketplace-producten).
11. Mijn toestel is defect. Heb ik recht op een vervangtoestel tijdens herstelling?
Mits een kleine waarborg (afhankelijk van het toestel) en naargelang de beschikbaarheid krijg je een vervangtoestel tijdens de herstelperiode van je koelkast, diepvriezer, strijkijzer, gps, tv, stofzuiger, gsm of smartphone.
Heb je bij aankoop gekozen voor de Direct Replace Garantie, dan ontvang je, tot 3 jaar na aankoop, bij een defect of panne onmiddellijk een nieuw, identiek toestel. Is dit niet beschikbaar, dan krijg je een toestel met dezelfde waarde of een aankoopbon van hetzelfde bedrag als je oorspronkelijke toestel. Zo hoef je niet te wachten op de herstelling.
12. Waarom zitten er 2 verschillende energielabels in de verpakking van mijn toestel?
Vanaf 1 maart 2021 gelden nieuwe criteria voor het bepalen van het energielabel. De nieuwe energielabels zullen gaan van A tot G. Klik hier voor gedetailleerde info over de nieuwe energielabels.
Veelgestelde vragen
Topvragen
- Betaling
- Info ecocheques
- Herstelling en garantie
- Levering en installatie
- Annulatie, retour en omruiling
- Contact en service
- Dienst na verkoop
- Producten
- Laagste prijs garantie
- My Vanden Borre account
- Zoeken en bestellen
- Vanden Borre Marketplace
- Over Vanden Borre
- Bedrijven en openbare instellingen
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Topvragen
- Betaling
- Info ecocheques
- Herstelling en garantie
- Levering en installatie
- Annulatie, retour en omruiling
- Contact en service
- Dienst na verkoop
- Producten
- Laagste prijs garantie
- My Vanden Borre account
- Zoeken en bestellen
- Vanden Borre Marketplace
- Over Vanden Borre
- Bedrijven en openbare instellingen
Onze winkels zijn opnieuw open en we zijn blij om je terug te zien! We hebben er uiteraard alles aan gedaan om je veiligheid en die van onze verkopers te garanderen.
Om je bezoekje op een veilige manier te laten verlopen, geven we je graag enkele eenvoudige regels mee:
- Hou minstens 1,5 m afstand van andere klanten en onze verkopers. Wij voorzien markering op de vloer om je hierbij te helpen. Maar geen paniek: ook al houden we allemaal een beetje afstand van elkaar, we helpen je met evenveel plezier verder.
- Het aantal mensen dat tegelijk in de winkel aanwezig mag zijn is beperkt: 1 klant per 10 m².
- Betaal bij voorkeur elektronisch in plaats van contant geld.
- Was je handen vóór en na je bezoek aan onze winkels. Een simpel maar efficiënt gebaar. Aan de ingang van onze winkels staat een dispenser met hydro-alcoholische gel.
- Vanaf zaterdag 11 juli is het verplicht een mondmasker te dragen in winkels en winkelcentra.
Lees alles over onze maatregelen in verband met het coronavirus
In je My Vanden Borre-account 'Mijn bestellingen' zijn je facturen altijd digitaal beschikbaar. Je aankopen worden via je e-mailadres automatisch geregistreerd in je account.
Heb je nog geen account? Maak er dan snel eentje aan en voeg al je aankopen manueel toe aan je My Vanden Borre-account. Ga naar de tab 'Mijn bestellingen', vul je bestelbon- of ticketnummers in en klik op 'Toevoegen'.
Ga naar je My Vanden Borre-account. Meld je aan en ga naar 'Mijn herstellingen'. Vraag een herstelling aan en volg de stappen.
Heb je nog geen My Vanden Borre-account? Je kan er hier een aanmaken.
Deze service kunnen we niet bieden op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.
Ga naar je My Vanden Borre-account. Meld je aan en ga naar 'Mijn terugbetalingen'. Vraag een terugbetaling aan via een formulier in één van onze winkels.
Heb je het toestel nog niet gekocht? Neem een schriftelijk bewijs mee van de lagere prijs naar de winkel. Onze verkopers kijken de voorwaarden na en passen de prijs eventueel onmiddellijk aan.
Voor een online bestelling stuur je een mail met een bewijs van de lagere prijs naar webshop@vandenborre.be. Onze medewerkers kijken de voorwaarden na en informeren je verder.
Deze service kunnen we niet bieden op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.