In 2022 hebben onze techniekers:

Verstelbare sleutel icoon

65.000

huishoudtoestellen hersteld
Schroevendraaier icoon

1.7 miljoen

schroeven los- en weer vastgeschroefd
Lamp icoon

81.000

onderhoudsvragen beantwoord

Onze tips om de levensduur van je toestellen te verlengen

Duurzaamheid is voor Vanden Borre meer dan een verplicht nummertje. Wanneer we onze toestellen zorgvuldig behandelen en regelmatig onderhouden, kunnen we niet alleen kosten besparen, maar ook de levensduur ervan verlengen. Op onze adviespagina’s delen we handige tips zodat je langer van je toestellen kan genieten.
Een moeder en haar zoon die in een keuken spelen

De beste aankoop is een herstelling

Daarom hebben we een specifieke abonnementsservice gelanceerd die kosteloos het onderhoud en de herstelling van je grote elektrotoestellen en tv’s op zich neemt gedurende minstens 5 jaar na aankoop. Onze experts begeleiden je bij alle noodzakelijke onderhoudsstappen om defecten te voorkomen en de levensduur van je toestellen te verlengen. Dat levert op, voor jouw portemonnee en voor het milieu.

Een langer leven voor je toestel en voor de planeet

Bij Vanden Borre zijn we er voor 't leven. Voor jouw leven. Dat betekent ook dat we onze verantwoordelijkheid nemen voor de toekomst van onze planeet. We helpen je kiezen voor toestellen waarvan we weten dat ze lang meegaan. En we geven duurzame tips voor gebruik en onderhoud. Gaat er toch iets kapot? Dan kan je beroep doen op onze eigen techniekers van de herstelservice. Dat beloven we.

Een Vanden Borre technicus die een product repareert
Rode schroevendraaier

Een schroevendraaier bij Vanden Borre?

Momenteel vind je in ons productaanbod een schroevendraaier. Waarom? Omdat we de schroevendraaier hebben ingezonden voor de wedstrijd ‘Beste Product van het Jaar’. Op deze manier willen we het belang van het onderhoud en herstel van onze huishoudtoestellen onder de aandacht brengen. De verkoopopbrengst van de schroevendraaiers gaat integraal naar een goed doel, De Poel vzw.

Alles wat je moet weten over herstellingen

Afhankelijk van het type product kan je naar je Vanden Borre-winkel gaan of contact opnemen met ons contact center. 
 
In het geval van een herstelling aan huis (vooral voor groot elektro en tv's) zal het contact center, bemand door technische experts die onze dienst-na-verkoopteams hebben opgeleid, proberen je probleem vanop afstand op te lossen. En indien nodig zal het contact center een afspraak maken om één van onze gespecialiseerde herstellers je product bij je thuis te herstellen.
 
We zijn 6 dagen per week in heel België beschikbaar en kunnen je in bepaalde gevallen een vervangtoestel lenen.
 
Als je je toestel terugbrengt naar de winkel, wordt het naar onze dienst-na-verkoop in Sint-Pieters-Leeuw gestuurd. Daar wordt het binnen enkele dagen hersteld en vervolgens naar de oorspronkelijke winkel teruggestuurd. Als het toestel buiten de garantie valt, krijg je een bestek. Indien het product niet te herstellen is, is eventueel een omruiling mogelijk.

Je kan ook online een herstelling aanvragen. Log in op je My Vanden Borre-account en ga naar Mijn herstellingen. Deze service bieden we ook op producten die je elders aangekocht hebt.
Wij bieden je altijd minstens 2 jaar lang een klantgerichte service in het kader van de wettelijke waarborg. Lees meer in onze Akte van Vertrouwen.
Je kan voor talrijke apparaten de garantieperiode uitbreiden. Je hebt de keuze uit de Service Plus Garantie en de garantie Smart Repair.

Met Smart Repair geniet je 4 jaar lang zonder zorgen van je toestel. En met de Service Plus Garantie is dat zelfs 5 jaar.

Lees er meer over in onze Akte van Vertrouwen.

Wil je je apparaten zo lang mogelijk houden en op beide oren slapen, ook als je tv of één van je grote elektrotoestellen in panne zou vallen? Met het Vanden Borre Life-abonnement ben je 100% gerust en kies je voor het onderhouden en herstellen van je toestellen. Onze experts begeleiden je bij alle noodzakelijke onderhoudsstappen om defecten te voorkomen en de levensduur van je apparaten te verlengen, zelfs als je ze niet bij ons hebt gekocht. Is je toestel toch defect? We herstellen het zonder extra kosten.

Ja, in onze winkels kan je de herstelling van je toestel betalen met ecocheques en de koopkrachtpremie. In het geval dat er een technieker ter plaatse moet komen voor een herstelling, kan dit echter niet.

Als je toestel echt niet meer te herstellen is, kunnen we het terugnemen en een nieuw leven geven.

Bij de levering van je nieuwe tv, vaatwasser of frigo nemen we je oude toestel gratis mee voor recyclage. Kleine toestellen mag je in de winkel komen afgeven. Toestellen die niet meer werken, gaan naar verwerkingsbedrijven. Zij halen de materialen eruit die herbruikbaar zijn bij de fabricage van nieuwe toestellen. De toestellen die nog bruikbaar zijn, gaan zoveel mogelijk naar de kringloopwinkel. Zo ondersteunen we ook de sociale economie.
 
Vraag een duplicaat van je factuur aan via info@vandenborre.be.

Tip: maak een My Vanden Borre-account aan. In de tab 'Mijn bestellingen' zijn je facturen en waarborgbewijzen altijd digitaal beschikbaar. Je aankopen worden via je e-mailadres automatisch geregistreerd in je account. 
Kan ik je helpen?
E-mail ons
Neem contact met ons op

Nog karakters