Wegens de Coronamaatregelen zijn onze winkels gesloten. Wij doen er alles aan om onze dienstverlening zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Klik hier voor een volledige update.

Een toestel terugsturen

images_retour

Aankoop in de winkel

Oeps...als je je aankoop in een winkel gedaan hebt, kan je je toestel jammer genoeg niet terugbrengen. De bedenktermijn van 14 dagen is hier niet van toepassing.

Bedenktijd van 14 dagen

Als je online kocht, heb je vanaf de dag van de levering 14 dagen tijd om ons te verwittigen dat je afstand wil doen van je aankoop. Hoe ga je te werk? Onze winkels zijn nu tijdelijk gesloten, gelieve een mailtje te sturen naar webshop@vandenborre.be en ze zullen je met plezier de nodige uitleg geven om je toestel terug te sturen.

Defect of beschadigd?

Voor defecte of beschadigde toestellen geldt een andere procedure. Ga dan langs in één van onze Vanden Borre-winkels zodra ze terug openen. Meer info.

Welk soort toestel wil je terugsturen?

Terugbrengen naar de winkel?

Onze winkels zijn nu tijdelijk gesloten, gelieve een mailtje te sturen naar webshop@vandenborre.be en ze zullen je met plezier de nodige uitleg geven om je toestel terug te sturen.

Ecologisch terugsturen Hytchers?

Retours via Hytchers zijn tijdelijk niet mogelijk. Gelieve een mailtje te sturen naar webshop@vandenborre.be en ze zullen je met plezier de nodige uitleg geven om je toestel terug te sturen.

IK VRAAG EEN ECOLOGISCHE RETOUR AAN

Terugsturen via Bpost?

Retours via bpost zijn tijdelijk niet mogelijk. Gelieve een mailtje te sturen naar webshop@vandenborre.be en ze zullen je met plezier de nodige uitleg geven om je toestel terug te sturen.

IK VRAAG EEN RETOUR AAN
Een vraag over een product?
Chat
E-mail ons
Neem contact met ons op

Nog karakters