Vanden Borre heeft me 9 euro terugbetaald, ik was zeer tevreden. Ik geloofde niet dat ze het verschil echt terugbetaalden, maar nu stel ik me geen vragen meer. Ik heb echt het vertrouwen dat ik de laagste prijs betaal!

Ik stel vaak vast dat de prijs in de Vanden Borre winkel goed is. Ik heb een promotie bij een concurrent gezien en die prijs is bij Vanden Borre al geafficheerd als ik aankom ... echt de laagste prijs!

Hoe maken we dit waar?

We houden de prijzen van andere winkels in het oog. Zo herzien we elke dag de prijs van meer dan 3000 producten die ergens anders goedkoper blijken te zijn. Dus je bent zeker dat je bij ons altijd de laagste prijs betaalt!


Verschijnt er een folder of promotie van een andere winkel? Dan volgen we ook die verlaagde prijzen. In de winkels drukken we dagelijks nieuwe prijsetiketten. En lanceert een andere winkel een grote kortingsactie? Dan vind je die ook bij ons. Zo simpel is het.

Toch een lagere prijs gespot?
Is er een lagere prijs aan onze radar ontsnapt? Geen paniek! Laat het ons weten:

- De dag van de aankoop
Meld het in de winkel of per telefoon aan één van onze verkopers. Hij past onmiddellijk de prijs op jouw bestelbon aan. Zo neem je het product meteen mee naar huis tegen de laagste prijs.

- Tot 30 dagen na aankoop
Laat het ons hier weten of via je “My Vanden Borre”-account. We betalen je het prijsverschil terug via een waardebon. Je mist dus geen enkele promo meer, ook als je je toestel al had gekocht voor het begin van de promo.


De partner verkopers op Vanden Borre Marketplace kunnen deze garantie niet bieden.

En de voorwaarden?

Een terugbetalingsaanvraag indienen? Hou er rekening mee dat die aan enkele voorwaarden moet voldoen:

  • Je hebt het goedkoper product in expo gevonden in een fysieke winkel in België, in een straal van 20 km rond je dichtstbijzijnde Vanden Borre-winkel.
  • De geafficheerde prijs moet van toepassing zijn voor iedereen, zonder voorwaarden (bv. aankoopverplichting, lidmaatschap, betaalmiddel…).
  • De eventuele kosten voor levering en installatie moeten meegerekend worden.
  • Het moet om een nieuw product gaan met dezelfde referentie dat onmiddellijk beschikbaar is.
  • En natuurlijk mag het niet om een duidelijke prijsfout gaan van de concurrent.

 

Al een aanvraag ingediend?

Je hebt reeds een aanvraag ingediend maar nog geen reactie gekregen? Neem dan contact op met onze klantendienst.

info@vandenborre.be

Een vraag over een product?
Chat
E-mail ons
Neem contact met ons op

Nog karakters