Veelgestelde vragen

In de winkels aanvaarden we papieren en elektronische consumptiecheques. En je kan ze ook gebruiken bij een bestelling via Click&Collect die je in de winkel afhaalt en afrekent.

Nee. Consumptiecheques zijn gemaakt om in fysieke winkels te gebruiken. Momenteel kan je je online aankopen dus nog niet betalen met consumptiecheques, met uitzondering van bestellingen met een Click&Collect-afhaling.

Je kan nog niet betalen met consumptiecheques als je kiest voor een levering aan huis. Als je met consumptiecheques wenst te betalen, kom dan naar één van onze winkels of bestel online met een Click&Collect-afhaling in één van onze winkels.

In sommige gevallen, vragen we je inderdaad om een voorschot te betalen bij het plaatsen van je bestelling. Omdat consumptiecheques niet rechtstreeks bruikbaar zijn online, raden we je aan om het voorschot te betalen via een andere betalingswijze. Dit voorschot krijg je bij afhaling in de winkel terug in contanten indien je consumptiecheques het geheel van het te betalen bedrag dekken. 

Je kan alle producten uit ons volledige assortiment betalen met je Edenred-, Sodexo- of Monizze-consumptiecheques.

Dan kan je je aankoop afronden met een andere betalingswijze (cash, debet-/kredietkaart, ecocheques, cadeaukaart, ...)

Indien het betaalde bedrag met consumptiecheques hoger ligt dan het te betalen bedrag van je bestelling kunnen we je het verschil niet terugbetalen.

Nee, het is helaas niet mogelijk om herstellingskosten te betalen met consumptiecheques.

Nee, je kan je consumptiecheques niet omruilen in geld.