Veelgestelde vragen
Heb je het toestel nog niet gekocht? Neem een schriftelijk bewijs van de lagere prijs mee naar de winkel. Onze verkopers kijken de voorwaarden na en passen de prijs eventueel onmiddellijk aan.
Kocht je het product al? Vraag dan een terugbetaling aan binnen de 30 dagen na ontvangst van je product. Ga naar je My Vanden Borre-account en klik op 'Mijn terugbetalingen'. Of vraag de terugbetaling aan via een formulier in één van onze winkels.
Ga naar je My Vanden Borre-account en klik op 'Mijn terugbetalingen'. Of vraag de terugbetaling aan via een formulier in één van onze winkels.
Heb je nog geen My Vanden Borre-account? Maak er nu één aan.
Onze klantendienst behandelt je aanvraag zo snel mogelijk. Heb je na 3 weken nog geen nieuws? Stuur gerust een mail naar info@vandenborre.be.
Je geniet het hele jaar door van de laagste prijs garantie. Want we houden voortdurend de marktprijzen en eventuele promoties in het oog. Vinden we in een andere winkel een lagere prijs met dezelfde verkoopsvoorwaarden? Dan passen we onze prijs aan. Zelfs tijdens de solden. Lees meer in Garantie 1 van onze Akte van Vertrouwen.
Zie je je toestel binnen de 30 dagen na je aankoop toch ergens anders goedkoper staan? En dit met dezelfde service- en garantievoorwaarden als bij Vanden Borre en in een fysiek verkooppunt in België? Dien dan een terugbetalingsaanvraag in via je My Vanden Borre-account of via een formulier in één van onze winkels.
En de solden? De soldenperiodes gaan door in januari en in juli. Natuurlijk kan je dan ook bij Vanden Borre interessante koopjes vinden. Deze worden op onze website en in onze winkels aangeduid bij de desbetreffende toestellen. Bovendien geniet je ook tijdens de solden van de laagste prijs garantie.
Bijkomende acties, zoals terugbetalingsacties van leveranciers of cadeaus, duiden we aan in de winkels en vermelden we op de productpagina's van onze toestellen.