Veelgestelde vragen
Log in op je My Vanden Borre-account en ga naar Mijn herstellingen. Klik vervolgens op 'Een herstelling aanvragen'.
Deze service kunnen we niet bieden op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.
Wij bieden je altijd minstens 2 jaar lang een klantgerichte service in het kader van de wettelijke waarborg. Lees meer in garantie 9 van de Akte van Vertrouwen.
Kies je bij de aankoop van je toestel voor de Direct Replace Garantie? Dan geniet je 3 jaar lang zorgeloos van je toestel. Dit is enkel beschikbaar voor bepaalde toestellen. Ontdek er alles over.
De Service Plus Garantie verlengt de garantieperiode van sommige producten zelfs tot 5 jaar na je aankoop. Lees meer over deze service.
Tegen een kleine waarborg en naargelang de beschikbaarheid krijg je een vervangtoestel tijdens de herstelperiode van je koelkast, diepvriezer, strijkijzer, gps, tv, stofzuiger of gsm/smartphone.
Je kan voor talrijke apparaten de garantieperiode uitbreiden. Je hebt de keuze uit de Service Plus Garantie en de Direct Replace Garantie.
Met de Direct Replace Garantie geniet je 3 jaar lang zonder zorgen van je toestel. En met de Service Plus Garantie is dat zelfs 5 jaar. Lees er meer over in Garantie 9 van onze Akte van Vertrouwen.
Log in op je My Vanden Borre-account en klik op 'Multimedia Service Pack'.
Opgelet: enkel de persoon die het contract heeft afgesloten, heeft toegang tot het Multimedia Service Pack-portaal.
Heb je een My Vanden Borre-account? Dan vind je de handleiding van je producten door op de details van een bestelling te klikken.
Je kunt je toestel ook opzoeken op onze site. De meeste productpagina's bevatten een link waarmee je de handleiding downloadt als een pdf-bestand.
{3}
Terugbetalingsacties worden meestal georganiseerd door de leverancier. Lees aandachtig de voorwaarden op de coupon van de leverancier. Soms moet je je registreren op hun website. Soms moet je je factuur en de streepjescode uit de verpakking opsturen, samen met een ingevulde coupon. Na enkele weken schrijft de leverancier het bedrag over naar je bankrekening.
Bekijk alle lopende acties.
We leren graag bij van jouw feedback. Stuur gerust een mail naar consumer@vandenborre.be.
Wil je een review schrijven over een product? Een tijdje na aankoop van je nieuwe product ontvang je van ons een mail met een link om je mening te geven over je aankoop. Reviews die voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden, verschijnen op de productpagina van het aangekochte product.
Voor een hele reeks toestellen kan je de waarborg verlengen met de service plus garantie. Je geniet dan gedurende 5 jaar zorgeloos van je toestel. Lees meer over de Service Plus Garantie