Onze specialisten blijven beschikbaar om je op afstand info en advies te geven. Bel ons op 02/334.00.00.

De laagste prijs garantie, dat zijn nu 4425 producten met verlaagde prijs!
  • Vanden Borre Kitchen
  • Outlet
  • BtoB
  • Jobs
  • Blog
  • Français
      • Telefonisch bestellen?
        02 334 00 00  
        Nu open  Tot 18 u.
        Telefonisch bestellen?
        02 334 00 00  
        Nu open  Tot 18 u.
      • Contacteer ons
      • Onze winkels
      • Akte van Vertrouwen
      • FAQ
      • Meld je aan
      • Nog geen account?
      • Mijn verlanglijstjes
      • Mijn bestellingen
0 € 0,00
Mandje
Deze producten liggen in je winkelmandje. Klaar om je bestelling af te ronden?
Naar winkelmandje
  • Tv & audio
  • Groot elektro
  • Inbouw & keuken
  • Klein elektro
  • Smart home & devices
  • Multimedia
  • Telefonie
  • Foto & vrije tijd
  • Accessoires
  • Hulp & tips

In de kijker

  • Jobs bij Vanden Borre
  • Keukenrobots
  • Ontdek Vanden Borre Life
  • Haartondeuses
  • Luchtreinigers

Populaire zoekresultaten

Smartphone
APPLE REFURBISHED IPHONE 8 64GB SPACE GREY

APPLE REFURBISHED IPHONE 8 64GB SPACE GREY

Smartphone

3,9
|Reviews
(7)
€ 349,00
Multimedia tablet
APPLE IPAD (2020) 10.2 WIFI 32GB SPACE GRAY (MYL92NF/A)

APPLE IPAD (2020) 10.2 WIFI 32GB SPACE GRAY (MYL92NF/A)

Multimedia tablet

4,8
|Reviews
(8)
€ 379,00
Laptop / Tablet pc / 2-in-1
MICROSOFT SURFACE LAPTOP 3 13.5´´ I5 128GB PLATINUM

MICROSOFT SURFACE LAPTOP 3 13.5´´ I5 128GB PLATINUM

Laptop / Tablet pc / 2-in-1

5,0
|Review
(1)
€ 1.149,00
Sledestofzuiger
ROWENTA RO7689EA SILENCE FORCE CYCLONIC ´HOME & CAR PRO´

ROWENTA RO7689EA SILENCE FORCE CYCLONIC ´HOME & CAR PRO´

Sledestofzuiger

4,8
|Reviews
(4)
€ 279,00
Menu
Français
  • Tv & audio
  • Groot elektro
  • Inbouw & keuken
  • Klein elektro
  • Smart home & devices
  • Multimedia
  • Telefonie
  • Foto & vrije tijd
  • Accessoires
  • Hulp & tips
  • Jobs bij Vanden Borre
  • Keukenrobots
  • Ontdek Vanden Borre Life
  • Haartondeuses
  • Luchtreinigers
Hulp nodig ?
    • Telefonisch bestellen?
      02 334 00 00  
      Nu open  Tot 18 u.
      Telefonisch bestellen?
      02 334 00 00  
      Nu open  Tot 18 u.
    • Contacteer ons
    • Onze winkels
    • Akte van Vertrouwen
    • FAQ
My Vanden Borre
    • Meld je aan
    • Nog geen account?
    • Mijn verlanglijstjes
    • Mijn bestellingen
  • Home
  • FAQ
  • Herstelling en garantie

Vind het antwoord op je vraag in onze FAQ

1. Hoe vraag ik een herstelling aan?

Log in op je My Vanden Borre-account en ga naar Mijn herstellingen. Klik vervolgens op 'Een herstelling aanvragen'.



Deze service kunnen we niet bieden op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.

2. Waar bekijk ik de status van mijn herstelling?

Dat is makkelijk: log in op je My Vanden Borre-account en ga naar Mijn herstellingen (behalve voor Vanden Borre Marketplace-producten).


3. Kan ik de afgesproken datum van mijn herstelling nog wijzigen?

Tuurlijk! Bel ons Contact Center op het nummer 02 334 00 00. Doe dit ten laatste de ochtend van de werkdag vóór de afgesproken dag waarop onze technieker zou langskomen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel langer zal moeten wachten op een nieuwe afspraak of tot de wisselstukken beschikbaar zijn.


4. Ik ben mijn garantiebewijs (factuur/kassaticket) kwijt. Wat kan ik doen?

Vraag een duplicaat van je factuur aan via info@vandenborre.be.


Tip: maak een My Vanden Borre-account aan. In de tab 'Mijn bestellingen' zijn je facturen en waarborgbewijzen altijd digitaal beschikbaar. Je aankopen worden via je e-mailadres automatisch geregistreerd in je account.


Deze service is niet beschikbaar op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.

5. Heb ik recht op een vervangtoestel tijdens de reparatie van mijn defect toestel?

Tegen een kleine waarborg en naargelang de beschikbaarheid krijg je een vervangtoestel tijdens de herstelperiode van je koelkast, diepvriezer, strijkijzer, gps, tv, stofzuiger of gsm/smartphone.


6. Hoe lang geniet ik van een waarborg op mijn toestel?

2 jaar lang geniet je van een wettelijke waarborg. En bij sommige toestellen kan je die garantie uitbreiden tot  3 jaar of zelfs 5 jaar.


Wil je weten over welke toestellen het gaat of gewoon ontdekken hoe het in elkaar zit? Lees het allemaal in garantie 9 van de Akte van Vertrouwen

7. Kan ik de garantieperiode uitbreiden?

Je kan voor talrijke apparaten de garantieperiode uitbreiden. Je hebt de keuze uit de Service Plus Garantie en de Direct Replace Garantie.


Met de Direct Replace Garantie geniet je 3 jaar lang zonder zorgen van je toestel. En met de Service Plus Garantie is dat zelfs 5 jaar. Lees er meer over in garantie 9 van onze Akte van Vertrouwen. 

8. Hoe krijg ik toegang tot het My Service Pack-portaal?

Log in op je My Vanden Borre-account en klik op 'Multimedia Service Pack'. 


Opgelet: enkel de persoon die het contract heeft afgesloten, heeft toegang tot het Multimedia Service Pack-portaal.

9. Waar vind ik mijn factuur terug?

In je My Vanden Borre-account - Mijn bestellingen - zijn je facturen altijd digitaal beschikbaar. Je aankopen worden via je e-mailadres automatisch geregistreerd in je account. 



Heb je nog geen account? Maak er dan snel eentje aan en voeg al je aankopen manueel toe aan je My Vanden Borre-account. Ga naar de tab 'Mijn bestellingen', vul je bestelbon- of ticketnummers in en klik op 'Toevoegen'.

10. Kan ik een verzekering afsluiten voor een nieuwe smartphone of tablet?

Ja, dat kan tot 30 dagen na de aankoop van je toestel. We werken hiervoor samen met SFAM.

11. Wat is de Service Plus Garantie?

Voor een hele reeks toestellen kunt u de waarborg verlengen met de service plus garantie. u geniet dan gedurende 5 jaar zorgeloos van uw toestel. Lees meer over de Service Plus Garantie

12. Ik heb een vraag over mijn SFAM-verzekering. Waar kan ik die stellen?

  • Contacteer SFAM op het nummer 078 48 66 69 (maandag tot vrijdag van 9 tot 19 uur en zaterdag van 9 tot 18 uur).
  • Surf naar de klantenzone van SFAM en stel je vraag


13. Wat is Vanden Borre Life?

Vanden Borre Life is een commerciële garantie- en herstelservice in de vorm van een abonnement. Je geniet van een kosteloze reparatie tot minimum 7 jaar na aankoop (of langer, afhankelijk van de herstelbaarheidsperiode) van je grote elektrotoestellen, zoals je wasmachine, frigo of droogkast. En dat zonder extra kosten. De service geldt voor je grote elektrotoestellen, ook als je ze niet bij ons hebt gekocht.


Ontdek alle info over Vanden Borre Life.

Veelgestelde vragen

  • Topvragen
  • Betaling
  • Info ecocheques
  • Herstelling en garantie

  • Levering en installatie
  • Annulatie, retour en omruiling
  • Contact en service
  • Dienst na verkoop
  • Producten
  • Laagste prijs garantie
  • My Vanden Borre account
  • Zoeken en bestellen
  • Vanden Borre Marketplace
  • Over Vanden Borre
  • Bedrijven en openbare instellingen
  • Topvragen
  • Betaling
  • Info ecocheques
  • Herstelling en garantie
  • Levering en installatie
  • Annulatie, retour en omruiling
  • Contact en service
  • Dienst na verkoop
  • Producten
  • Laagste prijs garantie
  • My Vanden Borre account
  • Zoeken en bestellen
  • Vanden Borre Marketplace
  • Over Vanden Borre
  • Bedrijven en openbare instellingen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

  • Topvragen
  • Betaling
  • Info ecocheques
  • Herstelling en garantie

  • Levering en installatie
  • Annulatie, retour en omruiling
  • Contact en service
  • Dienst na verkoop
  • Producten
  • Laagste prijs garantie
  • My Vanden Borre account
  • Zoeken en bestellen
  • Vanden Borre Marketplace
  • Over Vanden Borre
  • Bedrijven en openbare instellingen
  • Topvragen
  • Betaling
  • Info ecocheques
  • Herstelling en garantie
  • Levering en installatie
  • Annulatie, retour en omruiling
  • Contact en service
  • Dienst na verkoop
  • Producten
  • Laagste prijs garantie
  • My Vanden Borre account
  • Zoeken en bestellen
  • Vanden Borre Marketplace
  • Over Vanden Borre
  • Bedrijven en openbare instellingen
1. Hoe vraag ik een herstelling aan?

Log in op je My Vanden Borre-account en ga naar 'Mijn herstellingen'. Klik vervolgens op 'Een herstelling aanvragen'.


Deze service kunnen we niet bieden op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.

2. Ik ben mijn garantiebewijs (factuur/kassaticket) kwijt. Wat kan ik doen?

Vraag een duplicaat van je factuur aan via info@vandenborre.be. Tip: maak een My Vanden Borre account aan. Je vindt er al je aankopen terug en je garantiebewijzen zijn er altijd beschikbaar.


Deze service is niet beschikbaar op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.

3. Heb ik recht op een vervangtoestel tijdens de reparatie van mijn defect toestel?

Tegen een kleine waarborg en naargelang de beschikbaarheid krijg je een vervangtoestel tijdens de herstelperiode van je koelkast, diepvriezer, strijkijzer, gps, tv, stofzuiger of gsm/smartphone.


4. Waar vind ik mijn factuur terug?

In je My Vanden Borre-account 'Mijn bestellingen' zijn je facturen altijd digitaal beschikbaar. Je aankopen worden via je e-mailadres automatisch geregistreerd in je account. 


Heb je nog geen account? Maak er dan snel eentje aan en voeg al je aankopen manueel toe aan je My Vanden Borre-account. Ga naar de tab 'Mijn bestellingen', vul je bestelbon- of ticketnummers in en klik op 'Toevoegen'.

Over Vanden Borre
  • Onze winkels
  • Akte van Vertrouwen
  • Wie zijn we?
  • Sitemap
  • Algemene voorwaarden
  • Privacy
  • Wettelijke vermeldingen
  • Info COVID-19
Zoek je iets?
  • Je bestellingen
  • Je herstellingen
  • Herstellingsaanvraag
  • Laagste prijs garantie
  • Een toestel terugsturen
  • Veelgestelde vragen
  • Levering
  • Cadeaukaart
Interessante links
  • Outlet
  • BtoB, bedrijven
  • Jobs
  • Blog
  • Vandenborre Kitchen
  • Fnac.be
  • Digitaliseer je herinneringen

Andere vragen?

02 334 00 00

Bel ons

Nu open

Nu open Tot 18 u.

Contacteer ons
Volg je ons al?

Tv & Audio

  • Tv & Audio
  • Tv van 80 cm of meer
  • Homecinema en soundbar
  • Bluetoothspeaker
  • Draadloze hoofdtelefoon en oortjes

 

Telefonie

  • Telefonie
  • Smartphone
  • Gsm
  • Draadloze telefoon

 

Keuken (klein elektro)

  • Keuken (klein elektro)
  • Keukenrobot
  • Foodprocessor
  • Kookrobot
  • Blender en soepmaker
  • Friteuse
  • Microgolfoven

 

 

Keuken (groot elektro)

  • Keuken (groot elektro)
  • Vaatwasser
  • Elektrische kookplaat
  • Gaskookplaat
  • Dampkap
  • Inbouwoven

 

Foto & Video

  • Foto & Video
  • Compact fototoestel
  • Hybride fototoestel
  • Reflex fototoestel
  • Instant camera
  • Action cam

 

Wassen & Drogen

  • Wassen & Drogen
  • Wasmachine
  • Inbouwwasmachine
  • Droogkast
  • Was-droogcombinatie

 

Schoonmaken

  • Schoonmaken
  • Steelstofzuiger
  • Sledestofzuiger
  • Robotstofzuiger
  • 2-in-1 vloerreiniger

 

Strijken

  • Strijken
  • Strijkijzer
  • Stoomgenerator
  • Strijksysteem
  • Strijkplank
  • Kledingstomer

 

Multimedia

  • Multimedia
  • Laptop, tablet, 2-in-1 pc
  • Desktop pc
  • Multimedia tablet
  • All-in-one printer
  • Inkjet- en fotoprinter

 

Koffie & Ontbijt

  • Koffie & Ontbijt
  • Capsule- en padmachine
  • Espressomachine
  • Koffiezetter
  • Broodrooster

 

Koelkast & Diepvriezer

  • Koelkast & Diepvriezer
  • 1-deurskoelkast
  • Koelkast met diepvriezer
  • Amerikaanse koelkast
  • Kastdiepvriezer
  • Diepvrieskoffer

 

Haarverzorging

  • Haarverzorging
  • Stijltang
  • Stijlborstel
  • Krultang
  • Haardroger
  • Haartondeuse

 

Scheren & Epileren

  • Scheren & Epileren
  • Scheerappraat
  • Baardtrimmer
  • Epileerapparaat
  • Semidefinitief epileerapparaat

 

Gezondheid

  • Gezondheid
  • Elektrische tandenborstel
  • Bloeddruk- en hartslagmeter
  • Personenweegschaal
  • Thermometer
  • Elektrostimulatie

 

Sport

  • Sport
  • Smartwatch en activity tracker
  • Wandel- en sport-gps
  • Sportcamera
  • Elektrische fiets
  • Elektrische step

 

 

Welzijn

  • Welzijn
  • Lichttherapie
  • Aromatherapie
  • Massagetoestel

 

Smart Home

  • Smart Home
  • Slimme thermostaat
  • Slimme verlichting
  • Wifispeaker
  • IP-camera

 

Accessoires

  • Accessoires
  • Hoesje smartphone
  • Inktpatronen
  • Geheugenkaart
  • Mobiele lader
  • Stofzuigerzakken

 

Vanden Borre-winkels

  • Vanden Borre-winkels
  • Multimedia Helpdesk

Copyright © 2021 Fnac Vanden Borre NV - Slesbroekstraat 101, 1600 Sint-Pieters-Leeuw - RPM Bruxelles 0412.723.419

Kan ik je helpen ?
Bel
02 334 00 00
Bel
02 334 00 00
FAQ
Chat
Max schrijft een bericht...
E-mail ons
Neem contact met ons op

Je wenst een prijsofferte of informatie over onze diensten voor bedrijven en publieke instellingen ?

Contacteer ons via onze Business pagina of vul het onderstaande formulier in

Nog karakters