Veelgestelde vragen

Log in op je My Vanden Borre-account en ga naar Mijn herstellingen. Klik vervolgens op 'Een herstelling aanvragen'.

Deze service kunnen we niet bieden op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.

Vraag een duplicaat van je factuur aan via info@vandenborre.be.


Tip: maak een My Vanden Borre-account aan. In de tab 'Mijn bestellingen' zijn je facturen en waarborgbewijzen altijd digitaal beschikbaar. Je aankopen worden via je e-mailadres automatisch geregistreerd in je account.


Deze service is niet beschikbaar op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.

Dat is makkelijk: log in op je My Vanden Borre-account en ga naar Mijn herstellingen (behalve voor Vanden Borre Marketplace-producten).


Tegen een kleine waarborg en naargelang de beschikbaarheid krijg je een vervangtoestel tijdens de herstelperiode van je koelkast, diepvriezer, strijkijzer, gps, tv, stofzuiger of gsm/smartphone.


Natuurlijk! Bel ons Contact Center op het nummer 02 334 00 00. Doe dit ten laatste de ochtend van de werkdag vůůr de afgesproken dag waarop onze technieker zou langskomen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel langer zal moeten wachten op een nieuwe afspraak of tot de wisselstukken beschikbaar zijn.


Je kan voor talrijke apparaten de garantieperiode uitbreiden. Je hebt de keuze uit de Service Plus Garantie en de Direct Replace Garantie.


Met de Direct Replace Garantie geniet je 3 jaar lang zonder zorgen van je toestel. En met de Service Plus Garantie is dat zelfs 5 jaar. Lees er meer over in garantie 9 van onze Akte van Vertrouwen. 

Log in op je My Vanden Borre-account en klik op 'Multimedia Service Pack'


Opgelet: enkel de persoon die het contract heeft afgesloten, heeft toegang tot het Multimedia Service Pack-portaal.

Wij bieden je altijd minstens 2 jaar lang een klantgerichte service in het kader van de wettelijke waarborg. Lees meer in garantie 9 van de Akte van Vertrouwen.


Kies je bij de aankoop van je toestel voor de Direct Replace Garantie? Dan geniet je 3 jaar lang zorgeloos van je toestel. Dit is enkel beschikbaar voor bepaalde toestellen. Ontdek er alles over.


De Service Plus Garantie verlengt de garantieperiode van sommige producten zelfs tot 5 jaar na je aankoop. Lees meer over deze service.

Voor een hele reeks toestellen kan je de waarborg verlengen met de service plus garantie. Je geniet dan gedurende 5 jaar zorgeloos van je toestel. Lees meer over de Service Plus Garantie

Vanden Borre Life is een commerciŽle garantie- en herstelservice in de vorm van een abonnement. Je geniet van een kosteloze reparatie tot minimum 5 jaar na aankoop (of langer, afhankelijk van de herstelbaarheidsperiode) van je tv's of grote elektrotoestellen, zoals je wasmachine, frigo of droogkast. En dat zonder extra kosten. De service geldt voor je grote elektrotoestellen en televisies, ook als je ze niet bij ons hebt gekocht.


Ontdek alle info over Vanden Borre Life.