Veelgestelde vragen

Log in op je My Vanden Borre-account en ga naar Mijn herstellingen. Klik vervolgens op 'Een herstelling aanvragen'.



Deze service kunnen we niet bieden op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.

Vraag een duplicaat van je factuur aan via info@vandenborre.be.


Tip: maak een My Vanden Borre-account aan. In de tab 'Mijn bestellingen' zijn je facturen en waarborgbewijzen altijd digitaal beschikbaar. Je aankopen worden via je e-mailadres automatisch geregistreerd in je account.


Deze service is niet beschikbaar op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.

Dat is makkelijk: log in op je My Vanden Borre-account en ga naar Mijn herstellingen (behalve voor Vanden Borre Marketplace-producten).


Tegen een kleine waarborg en naargelang de beschikbaarheid krijg je een vervangtoestel tijdens de herstelperiode van je koelkast, diepvriezer, strijkijzer, gps, tv, stofzuiger of gsm/smartphone.


Tuurlijk! Bel ons Contact Center op het nummer 02 334 00 00. Doe dit ten laatste de ochtend van de werkdag vůůr de afgesproken dag waarop onze technieker zou langskomen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel langer zal moeten wachten op een nieuwe afspraak of tot de wisselstukken beschikbaar zijn.


2 jaar lang geniet je van een wettelijke waarborg. En bij sommige toestellen kan je die garantie uitbreiden tot  3 jaar of zelfs 5 jaar.


Wil je weten over welke toestellen het gaat of gewoon ontdekken hoe het in elkaar zit? Lees het allemaal in garantie 9 van de Akte van Vertrouwen

Je kan voor talrijke apparaten de garantieperiode uitbreiden. Je hebt de keuze uit de Service Plus Garantie en de Direct Replace Garantie.


Met de Direct Replace Garantie geniet je 3 jaar lang zonder zorgen van je toestel. En met de Service Plus Garantie is dat zelfs 5 jaar. Lees er meer over in garantie 9 van onze Akte van Vertrouwen. 

Log in op je My Vanden Borre-account en klik op 'Multimedia Service Pack'


Opgelet: enkel de persoon die het contract heeft afgesloten, heeft toegang tot het Multimedia Service Pack-portaal.

Voor een hele reeks toestellen kunt u de waarborg verlengen met de service plus garantie. u geniet dan gedurende 5 jaar zorgeloos van uw toestel. Lees meer over de Service Plus Garantie

Vanden Borre Life is een commerciŽle garantie- en herstelservice in de vorm van een abonnement. Je geniet van een kosteloze reparatie tot minimum 7 jaar na aankoop (of langer, afhankelijk van de herstelbaarheidsperiode) van je grote elektrotoestellen, zoals je wasmachine, frigo of droogkast. En dat zonder extra kosten. De service geldt voor je grote elektrotoestellen, ook als je ze niet bij ons hebt gekocht.


Ontdek alle info over Vanden Borre Life.