1. Hoe vraag ik een herstelling aan?
Log in op je My Vanden Borre-account en ga naar Mijn herstellingen. Klik vervolgens op 'Een herstelling aanvragen'.
Deze service kunnen we niet bieden op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.
2. Waar bekijk ik de status van mijn herstelling?
Dat is makkelijk: log in op je My Vanden Borre-account en ga naar Mijn herstellingen (behalve voor Vanden Borre Marketplace-producten).
3. Kan ik de afgesproken datum van mijn herstelling nog wijzigen?
Tuurlijk! Bel ons Contact Center op het nummer 02 334 00 00. Doe dit ten laatste de ochtend van de werkdag vóór de afgesproken dag waarop onze technieker zou langskomen. Hou er wel rekening mee dat je eventueel langer zal moeten wachten op een nieuwe afspraak of tot de wisselstukken beschikbaar zijn.
4. Ik ben mijn garantiebewijs (factuur/kassaticket) kwijt. Wat kan ik doen?
Vraag een duplicaat van je factuur aan via info@vandenborre.be.
Tip: maak een My Vanden Borre-account aan. In de tab 'Mijn bestellingen' zijn je facturen en waarborgbewijzen altijd digitaal beschikbaar. Je aankopen worden via je e-mailadres automatisch geregistreerd in je account.
Deze service is niet beschikbaar op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.
5. Heb ik recht op een vervangtoestel tijdens de reparatie van mijn defect toestel?
Tegen een kleine waarborg en naargelang de beschikbaarheid krijg je een vervangtoestel tijdens de herstelperiode van je koelkast, diepvriezer, strijkijzer, gps, tv, stofzuiger of gsm/smartphone.
6. Hoe lang geniet ik van een waarborg op mijn toestel?
2 jaar lang geniet je van een wettelijke waarborg. En bij sommige toestellen kan je die garantie uitbreiden tot 3 jaar of zelfs 5 jaar.
Wil je weten over welke toestellen het gaat of gewoon ontdekken hoe het in elkaar zit? Lees het allemaal in garantie 9 van de Akte van Vertrouwen
7. Kan ik de garantieperiode uitbreiden?
Je kan voor talrijke apparaten de garantieperiode uitbreiden. Je hebt de keuze uit de Service Plus Garantie en de Direct Replace Garantie.
Met de Direct Replace Garantie geniet je 3 jaar lang zonder zorgen van je toestel. En met de Service Plus Garantie is dat zelfs 5 jaar. Lees er meer over in garantie 9 van onze Akte van Vertrouwen.
8. Hoe krijg ik toegang tot het My Service Pack-portaal?
Log in op je My Vanden Borre-account en klik op 'Multimedia Service Pack'.
Opgelet: enkel de persoon die het contract heeft afgesloten, heeft toegang tot het Multimedia Service Pack-portaal.
9. Waar vind ik mijn factuur terug?
In je My Vanden Borre-account - Mijn bestellingen - zijn je facturen altijd digitaal beschikbaar. Je aankopen worden via je e-mailadres automatisch geregistreerd in je account.
Heb je nog geen account? Maak er dan snel eentje aan en voeg al je aankopen manueel toe aan je My Vanden Borre-account. Ga naar de tab 'Mijn bestellingen', vul je bestelbon- of ticketnummers in en klik op 'Toevoegen'.
10. Kan ik een verzekering afsluiten voor een nieuwe smartphone of tablet?
Ja, dat kan tot 30 dagen na de aankoop van je toestel. We werken hiervoor samen met SFAM.
11. Wat is de Service Plus Garantie?
Voor een hele reeks toestellen kunt u de waarborg verlengen met de service plus garantie. u geniet dan gedurende 5 jaar zorgeloos van uw toestel. Lees meer over de Service Plus Garantie
12. Ik heb een vraag over mijn SFAM-verzekering. Waar kan ik die stellen?
- Contacteer SFAM op het nummer 078 48 66 69 (maandag tot vrijdag van 9 tot 19 uur en zaterdag van 9 tot 18 uur).
- Surf naar de klantenzone van SFAM en stel je vraag
13. Wat is Vanden Borre Life?
Vanden Borre Life is een commerciële garantie- en herstelservice in de vorm van een abonnement. Je geniet van een kosteloze reparatie tot minimum 7 jaar na aankoop (of langer, afhankelijk van de herstelbaarheidsperiode) van je grote elektrotoestellen, zoals je wasmachine, frigo of droogkast. En dat zonder extra kosten. De service geldt voor je grote elektrotoestellen, ook als je ze niet bij ons hebt gekocht.
Veelgestelde vragen
- Topvragen
- Betaling
- Info ecocheques
Herstelling en garantie
- Levering en installatie
- Annulatie, retour en omruiling
- Contact en service
- Dienst na verkoop
- Producten
- Laagste prijs garantie
- My Vanden Borre account
- Zoeken en bestellen
- Vanden Borre Marketplace
- Over Vanden Borre
- Bedrijven en openbare instellingen
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
- Topvragen
- Betaling
- Info ecocheques
Herstelling en garantie
- Levering en installatie
- Annulatie, retour en omruiling
- Contact en service
- Dienst na verkoop
- Producten
- Laagste prijs garantie
- My Vanden Borre account
- Zoeken en bestellen
- Vanden Borre Marketplace
- Over Vanden Borre
- Bedrijven en openbare instellingen
Log in op je My Vanden Borre-account en ga naar 'Mijn herstellingen'. Klik vervolgens op 'Een herstelling aanvragen'.
Deze service kunnen we niet bieden op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.
Vraag een duplicaat van je factuur aan via info@vandenborre.be. Tip: maak een My Vanden Borre account aan. Je vindt er al je aankopen terug en je garantiebewijzen zijn er altijd beschikbaar.
Deze service is niet beschikbaar op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.
Tegen een kleine waarborg en naargelang de beschikbaarheid krijg je een vervangtoestel tijdens de herstelperiode van je koelkast, diepvriezer, strijkijzer, gps, tv, stofzuiger of gsm/smartphone.
In je My Vanden Borre-account 'Mijn bestellingen' zijn je facturen altijd digitaal beschikbaar. Je aankopen worden via je e-mailadres automatisch geregistreerd in je account.
Heb je nog geen account? Maak er dan snel eentje aan en voeg al je aankopen manueel toe aan je My Vanden Borre-account. Ga naar de tab 'Mijn bestellingen', vul je bestelbon- of ticketnummers in en klik op 'Toevoegen'.