Hulp nodig om je toestel te kiezen? Bel onze specialisten (02 334 00 00) van maandag t.e.m. zaterdag tot 18u. Lees al onze voorzorgsmaatregelen tegen het coronavirus.

Akte van vertrouwen

Ook als het misgaat,
staan wij voor je klaar.
Snel geholpen bij defect

Hoe maken we dit waar?

Zowel tijdens als na je garantieperiode staat onze dienst na verkoop voor je klaar. We helpen je aan de telefoon, in de winkel of bij je thuis:
  • Via je My Vanden Borre-account kan je online een herstelling aanvragen en de status ervan in de gaten houden.

  • Kleine toestellen breng je binnen in je Vanden Borre-winkel. Heb je een andere panne? Één telefoonnummer: 02 334 00 00 (op weekdagen van 8 tot 18 uur en zaterdag van 9 tot 18 uur). Groot elektro en televisies herstellen we bij jou thuis, zelfs in het weekend.

  • Je krijgt een vervangtoestel terwijl we je koelkast, diepvriezer, strijkijzer, gps, tv, stofzuiger of smartphone herstellen (indien beschikbaar en in ruil voor een kleine waarborg).

  • Onze deskundige technici werken rechtstreeks voor Vanden Borre en volgen geregeld opleidingen om nieuwe technologie meteen in de vingers te krijgen.

  • Een team van dossierbeheerders zorgt ervoor dat de communicatie vlot verloopt en dat je je toestel zo snel mogelijk weer perfect kan gebruiken.

    De partner verkopers op Vanden Borre Marketplace kunnen deze garantie niet bieden.
Een vraag over een product?
Chat
E-mail ons
Neem contact met ons op

Nog karakters