Vanden Borre herstelt je tv's en grote elektrotoestellen met ťťn abonnement

Wil je op je beide oren slapen, ook als je tv of één van je grote elektrotoestellen in panne zou vallen? Dankzij onze abonnementsservice Vanden Borre Life ben je zeker van een snelle reparatie van je tv of je grote elektrotoestellen – zoals je wasmachine, frigo of droogkast. En dat zo vaak als nodig is en zónder extra kosten.

Bovendien draag je je steentje bij aan het milieu: je toestel laten herstellen is meestal een pak duurzamer dan het te vervangen.

En nog meer goed nieuws: de service geldt voor al je grote elektrotoestellen, ook als je ze níet bij ons hebt gekocht.
Vanaf
12
,99€
/maand
  • Kosteloze reparatie tot minimum 5 jaar na aankoop

    Of langer volgens de herstelbaarheidsperiode van je toestellen

  • Voor je groot elektro en televisies, ook als je ze niet bij Vanden Borre kocht

    Voor al je toestellen, de huidige én degene die je later nog bijkoopt

  • Is je toestel niet meer te herstellen?

    Als je het bij ons hebt gekocht, krijg je je aankoopbedrag terugbetaald onder de vorm van een waardebon


Dit abonnement vervangt de wettelijke garantie niet. Deze blijft van toepassing.

Kies de formule die bij je past

Vanden Borre Life
Groot elektro

12,99€ /maand
Ik schrijf me in

Vanden Borre Life
Groot elektro + tv

+
14,99€ /maand
Ik schrijf me in

Waarom kiezen voor Vanden Borre Life?

Vermijd dure reparaties

Je weet nooit op voorhand wanneer je frigo, televisie, vaatwasser of wasmachine in panne valt. En dus zijn de kosten die erbij komen kijken even onvoorzien.

Tenzij je een Vanden Borre Life-abonnement hebt. Want dan vermijd je hoge reparatiekosten én onaangename verrassingen voor je televisies en grote elektrotoestellen. Zelfs voor degene die je niet bij ons kocht.

Vermijd hoge reparatiekosten en onaangename verrassingen

Altijd snel geholpen

Bij een gemiddeld gezin draaien wasmachine en vaatwasser vaak dubbele shiften. En daarom wil je er ook altijd op kunnen vertrouwen.

Mocht je televisie of één van je grote elektrotoestellen het laten afweten, dan komen onze techniekers zo snel mogelijk je toestel herstellen. Ongeacht of je je toestel bij Vanden Borre hebt gekocht.

Laat je defecte elektrotoestellen en televisies snel herstellen

Duurzame keuze

Een toestel herstellen is meestal duurzamer dan een nieuw toestel kopen. En toch: als je geen extra garantie hebt en je ziet het kostenplaatje van een herstelling, dan is de keuze rap gemaakt.

Ga dus bewuster om met je elektro en laat je televisie of grote elektrotoestellen herstellen, zo vaak als nodig is, met Vanden Borre Life.

Denk duurzaam: neem Vanden Borre Life vanaf 12,99 Ä/maand

100% gerust

Maar soms gebeurt het toch: je toestel blijkt niet meer te herstellen. Gelukkig kan je ook dan vertrouwen op Vanden Borre.

Is je televisie of groot elektrotoestel defect en kunnen onze techniekers het niet meer repareren in de herstelbaarheidsperiode? Dan krijg je je aankoopbedrag terugbetaald onder de vorm van een waardebon.

Toestel niet meer te herstellen? Krijg je aankoopbedrag terug onder de vorm van een waardebon

Ben je geÔnteresseerd?

Ga langs in één van onze Vanden Borre-winkels om een abonnement af te sluiten.

Meer informatie nodig?

Vanden Borre Life is een betalende dienst die Vanden Borre aanbiedt met het oog op het verlengen van de levensduur van grote elektrotoestellen en televisies. Gedurende de herstelbaarheidsperiode van je toestel zal Vanden Borre Life het blijven herstellen.
Dit hangt af van toestel tot toestel en van merk tot merk. Het absolute minimum is 5 jaar voor televisies en minimum 7 jaar voor grote elektrotoestellen, maar dit kan langer zijn afhankelijk van de herstelbaarheidsperiode bij de fabrikant. Voor grote elektrotoestellen die niet bij Vanden Borre werden gekocht, is de herstelbaarheidsperiode steeds gelimiteerd tot 7 jaar vanaf de aankoopdatum (factuur van het toestel als bewijs) en voor televisies tot 5 jaar. Voor meer informatie rond de herstelbaarheidsperiode van een specifiek toestel kan je steeds contact opnemen met onze klantendienst op het nummer 02/334 00 00, of via mail naar het adres service@vandenborre.be, of je kan dit ook zelf nakijken in je My Vanden Borre-account.
Ja, ook grote elektrotoestellen en televisies die niet bij Vanden Borre werden gekocht zijn gecoverd door Vanden Borre Life. Slechts één voorwaarde: het merk en de productcategorie moeten in het heden of verleden door Vanden Borre gecommercialiseerd zijn of zijn geweest. Bij de eerste interventie per toestel dat niet bij Vanden Borre gekocht werd, rekenen we een forfaitaire interventiekost van € 79 aan bij herstelling van het toestel. Indien het toestel niet hersteld kan worden, krijg je een terugbetaling van de forfaitaire herstelkost in de vorm van een waardebon.
In dat geval geeft Vanden Borre een aankoopbon voor de waarde van de initiële aankoopprijs van het toestel na aftrek van mogelijke kortingen.
In dat geval betreft het een interventie buiten garantie en zijn de kosten door de klant te betalen.
Televisie, koelkast, diepvriezer, combi koelkast-diepvriezer, wasmachine, droogkast, combi wasmachine-droogkast, vaatwasser, wijnkast, ingebouwde microgolfovens, inbouwoven, stoomoven, kookplaat, fornuis.
Ja, een aantal categorieën worden uitgesloten. Alle grote elektrotoestellen en televisies zijn gecoverd in het kader van Vanden Borre Life met uitzondering van mini-oven/vrijstaande oven, vrijstaande microgolfoven, ingebouwde koffiemachines, airconditioner, dampkap, warmhoudlade & accessoires groot elektro.
Neen, er is slechts 1 interventie-adres per abonnement gecoverd met Vanden Borre Life.
Neen, enkel grote elektrotoestellen en tv's op het interventie-adres binnen de Belgische landsgrenzen kunnen aanleiding geven tot een interventie van onze techniekers.
Indien de houder van een Vanden Borre Life-abonnement verhuist, laat de houder dit weten aan Vanden Borre via onze klantendienst (02/334 00 00), via mail naar service@vandenborre.be of past zijn/haar adres zelf aan op de website.
Vanden Borre Life is een abonnement met een maandelijkse kostprijs vanaf € 12,99.
Bij ondertekening gaat de klant een engagement van 12 maanden aan in het kader van Vanden Borre Life. Na 12 maanden wordt dit automatisch maandelijks verlengd en kan de klant vrij opzeggen van maand tot maand.
Het abonnement en de bijbehorende diensten worden geactiveerd in de winkel na ondertekening van het contract en ondertekening van het SEPA-mandaat (betaling via bankdomiciliëring). Datum van ondertekening van deze documenten bepalen de startdatum van het abonnement. Let op: er geldt een wachtperiode van 60 dagen vanaf de startdatum van het abonnement. Je kan je abonnement opzeggen door te mailen naar service@vandenborre.be.
Je kan je abonnement opzeggen door contact op te nemen met het contactcenter van Vanden Borre op het nummer 02/334 00 00.
Neen, Vanden Borre Life is enkel bestemd voor particuliere klanten voor persoonlijk gebruik. Het is niet bestemd voor professionele klanten, noch voor commercieel, professioneel of collectief gebruik (buiten het gezin).
Ja, je kan op elk moment je Vanden Borre Life groot elektro updaten naar een Vanden Borre Life die groot elektro en televisies dekt. Deze upgrade kan uitgevoerd worden in één van onze Vanden Borre winkels, door contact op te nemen met onze klantendienst via 02/334.00.00 of service@vandenborre.be. Zodra je de upgrade uitvoert herstart een engagementsperiode van 12 maanden en een wachtperiode van 60 dagen op je televisies. Binnen de 12maanden engagementsperiode kan je je Vanden Borre Life groot elektro en televisies niet opzeggen of wijzigen naar Vanden Borre Life groot elektro.
Ja, je kan je Vanden Borre Life groot elektro en televisies downgraden naar een Vanden Borre Life die enkel groot elektro dekt na afloop van je 12 maanden engagementsperiode op de Vanden Borre Life groot elektro en televisies formule.
Neen dit is niet mogelijk. Vanden Borre Life biedt 2 formules aan: een formule die de grote elektrotoestellen dekt voor een maandelijkse prijs van € 12,99/maand en een formule die de grote elektrotoestellen en televisies dekt voor een maandelijkse prijs van € 14,99/maand. Er is geen Vanden Borre Life formule die enkel de televisies dekt.
Vanden Borre Life wordt aangeboden in een abonnementsvorm met maandelijkse bankdomiciliëring na ondertekening van een SEPA-mandaat.
Vanden Borre Life is een abonnement met een maandelijkse kostprijs vanaf € 12,99.
Je kan je bankrekeningnummer dat gekoppeld is aan Vanden Borre Life wijzigen door contact op te nemen met het contactcenter van Vanden Borre op het nummer 02/334 00 00, of via mail naar service@vandenborre.be.
Je kan je gegevens wijzigen door contact op te nemen met het contactcenter van Vanden Borre op het nummer 02/334 00 00 of via mail naar service@vandenborre.be.
Alle kosten van de herstellingen van je grote elektrotoestellen en tv's (zie lijst van groot elektro waarop Vanden Borre Life van toepassing is) – zowel verplaatsingskosten, diagnosekosten, als kosten van wisselstukken en arbeidsuren zijn inbegrepen. Een forfaitaire herstelkost van € 79 wordt wel aangerekend bij de eerste interventie op een toestel dat niet bij Vanden Borre werd gekocht. Indien dat toestel niet hersteld kan worden bij die eerste interventie krijgt de klant een terugbetaling van de € 79 in de vorm van een waardebon.
Kan ik je helpen?
E-mail ons
Neem contact met ons op

Nog karakters