Veelgestelde vragen

Het is een onderdeel van een verkoopwebsite dat beschikbaar is voor externe verkopers. Zo kunnen ze er een selectie van hun producten verkopen. We hebben een Marketplace opgericht om een nog ruimer productgamma aan te bieden.


In zeer uitzonderlijke gevallen is het mogelijk dat de partner verkoper je bestelling niet aanvaardt:

  • Omdat je betaling werd geweigerd.
  • Omdat het product dat je bestelde niet op voorraad is. Je wordt natuurlijk terugbetaald via de betalingswijze die je gebruikte tijdens je bestelling.

De partner verkoper aanvaardt of - in uitzonderlijke gevallen - weigert je bestelling zo snel mogelijk. Dit duurt soms iets langer als je je bestelling plaatste net voor of tijdens een feestdag of in het weekend. Je ontvangt een mailtje zodra je bestelling werd aanvaard.


Ja, dat kan! Neem contact op met de partner verkoper via je My Vanden Borre-account en vraag om de verzending van je bestelling te annuleren. Meld je aan bij je My Vanden Borre-account, ga naar 'Mijn bestellingen' en klik op 'Details'. Klik vervolgens op 'Contacteer de verkoper' en kies als onderwerp 'Ik wil mijn bestelling annuleren/terugsturen'.


Is je bestelling al verzonden? Geen paniek, je mag je bestelling binnen de 14 dagen terugsturen.

De Vanden Borre Marketplace-producten herken je dankzij de vermelding 'Verkocht door' gevolgd door de naam van de partner verkoper.


Natuurlijk! Wij werken samen met partner verkopers die we zorgvuldig hebben uitgekozen op basis van strenge kwaliteitscriteria. Bovendien heb je de mogelijkheid om ze te beoordelen zodra je je bestelling hebt ontvangen. Op die manier bepaal je mee of ze aanwezig blijven op onze website of niet.


Elke partner heeft andere verzendingskosten. Die staan op de productpagina van het Vanden Borre Marketplace-toestel en worden opnieuw getoond tijdens het bestelproces.


Absoluut! De producten worden wel afzonderlijk verzonden. Het is de partner verkoper zelf die zijn producten verzendt.


Stuur gerust een mailtje naar marketplace@vandenborre.be.


Als je meer informatie nodig hebt of je wil een vraag stellen over je bestelling, moet je je aanmelden bij je My Vanden Borre-account*. Ga naar Mijn bestellingen en scrol naar de juiste bestelling. Klik daarna op 'Details bestelling', kies voor 'Stuur een bericht' en stel je vraag!


*Een My Vanden Borre-account wordt automatisch voor je aangemaakt zodra je een Vanden Borre Marketplace-bestelling plaatst. Na je aankoop ontvang je een e-mail om een beveiligd wachtwoord in te geven.

Neen, ze zijn enkel beschikbaar via onze website www.vandenborre.be.


Neen, de partner verkopers van de Vanden Borre Marketplace kunnen de garanties van de Akte van Vertrouwen niet bieden.


Behalve een klassieke overschrijving zijn alle traditionele betalingsmogelijkheden aanvaard. Je kan onmiddellijk betalen met Visa, Mastercard, American Express, Bancontact/Mister Cash, Maestro, PayPal, Vanden Borre Mastercard, KBC/CBC Online en Belfius Direct Net.


Natuurlijk! De producten worden wel afzonderlijk verzonden. Elke partner verkoper handelt zelf de verzending van zijn producten af, onafhankelijk van de andere partner verkopers.


Natuurlijk! Neem contact op met de partner verkoper. Meld je aan bij je My Vanden Borre-account, ga naar 'Mijn bestellingen', scrol naar de juiste bestelling, kik op 'Details bestelling' en kies voor 'Contacteer de verkoper'.


Het toestel dat je hebt gekocht bevalt je niet en je wil het terugsturen? Vanaf de leverdag heb je 14 dagen de tijd om je toestel terug te sturen. Hiervoor neem je best contact op met de partner verkoper. Log in op je My Vanden Borre-account en ga naar de rubriek 'Mijn bestellingen'. Klik op 'Details bestelling', daarna op 'Contacteer de verkoper' en kies als onderwerp 'Ik wil mijn levering annuleren/terugsturen'. De partner verkoper zal je dan meer info geven over de te volgen stappen.


Opgelet: videogames en softwares moet je terugsturen in de gesloten verpakking.


Voor meer info : bekijk onze retourprocedure.

Omdat we de tevredenheid van onze klanten voortdurend willen kennen, is het voor ons belangrijk om te weten of je je bestelling goed hebt ontvangen. Bovendien, eens je bestelling hebt bevestigd, kan je de partner verkoper evalueren.


We hebben onze partner verkopers gekozen op basis van nauwkeurige kwaliteitscriteria. Maar wij vinden het belangrijk om de tevredenheid van onze klanten op te volgen. Daarom is het nuttig dat we je mening kennen.


Meld je aan in je My Vanden Borre-account en ga naar 'Mijn bestellingen'. Scrol naar de juiste bestelling, klik op 'Details bestelling' en kies voor 'Contacteer de verkoper'.

Je vindt alle informatie over de specifieke verkoopsvoorwaarden van de partner verkoper in je bevestigingsmail of op de productpagina van het Marketplace-artikel dat je wil kopen.


Je vindt alle informatie over de specifieke verkoopsvoorwaarden van de partner verkoper in je bevestigingsmail of op de productpagina van het Marketplace-artikel dat je wil kopen.


Meld je aan in je My Vanden Borre-account, ga naar 'Mijn bestellingen' en scrol naar de juiste bestelling. Klik op 'Details bestelling' en kies voor 'Contacteer de verkoper'.