- FAQ - Vanden Borre

Ja, dit is mogelijk dankzij onze dienst Click&Collect. Op al onze productpagina’s kunt u zien of het toestel beschikbaar is voor Click&Collect in een winkel van uw keuze.

De partner verkopers van Vanden Borre Marketplace kunnen deze service niet bieden.

U bestelt online en kiest de winkel waar u het product wilt afhalen (onmiddellijk of na enkele dagen). Deze dienst is gratis en u bent zeker dat het product voor u gereserveerd is in de winkel. Bovendien heeft u in bepaalde gevallen de keuze om artikels te reserveren met of zonder voorschot te betalen.

De partner verkopers van Vanden Borre Marketplace kunnen deze service niet bieden.

  • Meld je aan bij My Vanden Borre en ga naar ‘Mijn bestellingen’ om de status van je bestellingen te bekijken, zoals de geplande levertijd. 
  • Indien u zich registreert via My Vanden Borre op de homepage kunt u de status van al uw lopende bestellingen (online + in de winkels) nakijken

Een vraag over een product?
Chat
d