Topvragen - FAQ - Vanden Borre

Topvragen

Ga naar je My Vanden Borre-account. Meld je aan en ga naar ‘Mijn herstellingen’. Vraag een herstelling aan en volg de stappen.

Heb je nog geen My Vanden Borre-account? Je kan er hier een aanmaken.

Deze service kunnen we niet bieden op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.

2 jaar lang geniet je van een wettelijke waarborg. Je kan voor sommige toestellen kan je 3 jaar garantie nemen en voor andere zelfs 5 jaar.

Wil je weten over welke toestellen het gaat of gewoon ontdekken hoe het in elkaar zit? Lees het allemaal in Garantie 9 van onze Akte van Vertrouwen.

  • Aankopen online of telefonisch: voor bepaalde aankopen kan je een toestel gedurende 14 dagen vanaf de levering terugbrengen. Meer info vind je hier..
  • Aankopen in de winkel: vraag meer info aan één van onze verkopers in je Vanden Borre-winkel.

Van zodra wij het toestel ontvangen hebben, kan dit tussen 5 en 14 dagen duren, afhankelijk de betaalmethode die je koos. Dit zijn de mogelijkheden.

  • Bancontact, overschrijving, ING Homepay, KBC/CBC Online, Belfius DirectNet: binnen de 14 dagen ontvang je het geld op je rekening.
  • PayPal, Maestro, Visa, MasterCard, American Express: van zodra je terugbetalingsaanvraag behandeld wordt. Let wel: bij kredietkaarten is het mogelijk dat de terugbetaling pas de volgende maand zichtbaar is op je maandelijkse afrekeningsfactuur.

Vraag een duplicaat van je factuur aan via info@vandenborre.be

Tip: maak een My Vanden Borre-account aan. Je vindt er al je aankopen terug en je garantiebewijzen zijn er altijd beschikbaar.

Deze service is niet beschikbaar op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.

Ga naar je My Vanden Borre-account. Meld je aan en ga naar ‘Mijn terugbetalingen’. Vraag een terugbetaling aan via een formulier in één van onze winkels.

Heb je het toestel nog niet gekocht? Neem een schriftelijk bewijs mee van de lagere prijs naar de winkel. Onze verkopers kijken de voorwaarden na en passen de prijs eventueel onmiddellijk aan.

Voor een online bestelling stuur je een mail met een bewijs van de lagere prijs naar webshop@vandenborre.be. Onze medewerkers kijken de voorwaarden na en informeren je verder.

Deze service kunnen we niet bieden op producten verkocht door partner verkopers via de Vanden Borre Marketplace.

Mits een kleine waarborg (afhankelijk van het toestel) en naargelang de beschikbaarheid krijg je een vervangtoestel tijdens de herstelperiode van je: koelkast, diepvriezer, strijkijzer, gps, tv, stofzuiger, gsm of smartphone.

Heb je bij aankoop gekozen voor de Direct Replace Garantie, dan ontvang je, tot 3 jaar na aankoop, bij een defect of panne onmiddellijk een nieuw, identiek toestel. Is dit niet beschikbaar, dan krijg je een toestel met dezelfde waarde of een aankoopbon van hetzelfde bedrag als je oorspronkelijke toestel. Zo hoef je niet te wachten op de herstelling.

Heb je het toestel in de winkel gekocht? Vraag dan meer info in de winkel zelf.

Heb je het toestel online of telefonisch gekocht? Bel naar onze medewerkers van het Contact Center op het nummer 02/334.00.00 (dit geldt niet voor Vanden Borre Marketplace-producten).

Maandag tot vrijdag van 8u tot 18u en op zaterdag van 9u tot 18u
  producten vergelijken