Veelgestelde vragen

Vanaf 11 mei kan je opnieuw een bezoekje brengen aan onze winkels. Je kan vanaf dan terug in onze winkels terecht voor advies, Click&Collect-afhalingen, de dienst na verkoop, de aankoop van producten, retours van producten ... Kortom, alles waarvoor je vroeger ook bij ons terechtkon, kan opnieuw. We kijken uit naar je bezoek!


Bekijk de openingsuren van je favoriete winkel.

Bijzondere tijden, vragen om bijzondere maatregelen. Geen nood, onze verkopers staan klaar om je op een veilige manier te ontvangen. Wat vragen we van jou, indien mogelijk?


  •  Kom alleen winkelen. Let op: een volwassene kan wel kinderen jonger dan 18 jaar die onder hetzelfde dak wonen of een persoon die nood heeft aan begeleiding, vergezellen.
  • Beperk je bezoek tot 30 minuten.
  • Hou minstens 1,5 m afstand van andere klanten en onze verkopers: wij voorzien markering op de vloer om je hierbij te helpen. We zullen ook een maximaal aantal klanten tegelijk binnen laten zodat iedereen voldoende afstand van elkaar kan houden.
  • Betaal bij voorkeur elektronisch.
  • Was je handen vóór en na je bezoek aan onze winkels. Aan de ingang van onze winkels staat een dispenser met hydro-alcoholische gel.


Onze winkels zijn vanaf 11 mei weer open en we kijken ernaar uit om je terug te zien. Uiteraard nemen we de nodige voorzorgsmaatregelen. Zo wordt plexiglas voorzien en hydroalcoholische gel. En we beperken het aantal klanten dat op hetzelfde moment in de winkel mag.

Vanaf maandag 11 mei kan je opnieuw kiezen voor een Click&Collect-bestelling.


En bij een bpost-levering van een klein toestel? Momenteel verloopt alle leveringen zoals normaal bij bpost.

Heb je dringend een klein elektrotoestel nodig? Binnenkort zal je weer een product kunnen bestellen dat op voorraad is in een Vanden Borre-winkel in je buurt en kiezen voor een spoedlevering binnen de 2u. (kostprijs: 19 euro).


Wil je weten of deze service beschikbaar is in je regio? Neem een kijkje op de productpagina van het toestel dat je wil bestellen en geef je postcode in bij 'Beschikbaarheid'. Als de dienst beschikbaar is, kan je voor deze leveringswijze kiezen.


De partner verkopers van Vanden Borre Marketplace kunnen je deze service niet bieden.

Staat je pakje klaar voor afhaling in de winkel? Geen nood: wij contacteren je zo snel mogelijk en vertellen je hoe je je pakje gratis aan huis kan laten bezorgen. Het kan zijn dat je 2 à 3 dagen langer op je pakje moet wachten. Maar het komt uiteraard zo snel naar je toe!

Heb je gekozen voor een Click&Collect-afhaling, maar is je pakje nog niet in de winkel? Dan ontvang je ook je bestelling gratis aan huis, van zodra het voorradig is. Wij contacteren je zo snel mogelijk om je meer uitleg te geven.

Voor al je apparaten: wij staan voor je klaar telefonisch op 02 334 00 00 of per e-mail op service@vandenborre.be.


Deze service is niet beschikbaar op producten die door partnerverkopers worden verkocht via de Vanden Borre Marketplace.


Wij contacteren jou om een afspraak te regelen zodat we jouw herstelde toestel kunnen versturen naar je thuisadres via koerierdienst.

De meeste herstelcentra blijven operationeel, maar de wachttijden kunnen iets langer zijn dan normaal. Wij zullen je contacteren zodra je herstelde toestel klaar is.

Je Vanden Borre-waardebon en Fnac Vanden Borre-cadeaukaart zijn ook geldig zijn op vandenborre.be!


Toch liever je toestel in de winkel kopen? Goed nieuws: wij verlengen de geldigheidsdatum van de bonnen die verlopen tussen 1 maart en 29 juni 2020 t.e.m 30 juni 2020.

Goed nieuws: de geldigheidsduur van ecocheques die vervallen tussen 1 maart en 30 juni 2020 wordt met 6 maanden verlengd.